יום שלישי, 3 בינואר 2012

ניקול ראידמן: "האח הגדול תכנית פתטית"

ניקול ראידמן טוענת שהיא קיבלה הצעה להשתתף ב"אח הגדול", אבל החליטה לסרב, למרות תחנוני ההפקה. עכשיו היא טוענת שזו בכלל תכנית תת רמה ופתטית. וואלה! סלבס שולפת ציפורניים
ניקול ראידמן, כוכבת "מעושרות", לא מסוגלת לשמור על הפה שלה וזה דבר ידוע, אבל עכשיו היא מחליטה להסתכסך עם לא פחות מאשר הפקת "האח הגדול". ראידמן פרסמה אתמול (ב') סטטוס בעמוד הפייסבוק שלה: "מה זה "אח הגדול"? לא ברור....אבל נראה לי שזה יותר פתאטי מ'מעושרות'". היי, לפחות מודעות עצמית יש שם.
מבירור שערכה וואלה! סלבס עם המעושרת, התברר כי הראידמן קיבלה לפני ארבעה חודשים הצעה מהפקת התכנית להיכנס כדיירת מן המניין, ולמרות כל המאמצים של ההפקה, היא וויתרה על התענוג. היום כאמור היא החליטה לפתוח את הג'ורה.
- ניקול, לא היו לך מספיק בגדים להיכנס איתם לוילה?
"אכן פנו אלי והציעו לי להשתתף בזה"

- אז מה קרה? פחדת שאביבית תגנוב לך את ההצגה?
"אף פעם לא ראיתי את התכנית ואני לא מתכוונת להתחיל לצפות בה. לטעמי, האח הגדול מבזבז את הזמן של הצופים. הפורמט הזה הוא ללא תוכן. בעיני זה פתטי!זאת תכנית תת רמה".

- לא כפרה, כי מעושרות זו תכנית דוקו סוגה עילית?
"נכון, אני משתתפת בתכנית "מעושרות", שגם בה לא חסרים רגעים פאתטיים לגמרי. אך זה באמת החיים שלנו לטוב ולרע".

- בקיצור אחות, מה את רוצה?
"על מנת שתבין את זה במונחים שלי: מעושרות זה שאנל הוט קוטר, האח הגדול זה האאוטלט של שוק הכרמל".

מהפקת האח הגדול נמסר: "מתוך עשרות אלפי אנשים שביקשו להשתתף בעונה הנוכחית של האח הגדול, נבחרו 17 הדיירים המעניינים והטובים ביותר"

וואלה! סלבס לובשת רק הוט קוטור שרכשה בשוק הכרמל.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share