יום שלישי, 24 בינואר 2012

אביב זילבר עוזב: "לא נכשלתי"

48 שעות אחרי שנכנס לבית האח הגדול בתקווה לשים על אצבעה של אביבית בר זוהר את טבעת הנישואין המיוחלת, החליט אביב זילבר להרים ידיים ולעזוב. "לא נכשלתי", הוא אומר לאסי וארז. "דברים נראים אחרת מבפנים"
אביב זילבר יוצא מהבית(mako)אביב זילבר נכנס לבית רק ביום ראשון, אך כבר הערב הוא עוזב אותו. אחרי 48 שעות בלבד החליט אביב להרים ידיים, נכנס לחדר האח הגדול וביקש להיפרד מהדיירים ובעיקר מאביבית ולהמשיך לדרכו.
בר מהרגע הראשון היה נראה כי לדייר החדש יש חששות. הוא התחבא מאחורי הספה, פחד לצאת להכיר את החברים החדשים ולא ניהל שיחות אישיות עם רגב. גם לאביבית לא היה קל, ובימים האחרונים היא התנהלה בבית כשהיא מבולבלת ומוטרדת. כנראה ששני הצדדים סבלו מההחלטה, וכעת ההרפתקה הקצרה הגיעה לסיומה.

"נכנסתי כי הייתה לי מטרה, אבל לא נכשלתי", אמר אביב לאסי עזר וארז טל לאחר שיצא. "דברים מבפנים נראים אחרת מאיך שהם נראו מבחוץ. אם אני חושב שנחזור, אני ואביבית? כרגע המצב מאוד עדין. ראיתם מה היה, וברור שיש משהו, אבל בית האח הגדול ממש לא מתאים כרגע".

ובינתיים: ההצבעה ממשיכה
כזכור, ארבעה דיירים הועמדו להדחה השבוע - קים, סופי, רגב וערן - אך הם מקבלים עוד כמה ימים של חסד. ההצבעה ממשיכה, וביום שלישי בשבוע הבא אחד מהם יעלה במדרגות ויצטרף לבטי, דודו, זיוה, ברי ואביב מחוץ לבית האח הגדול.

מאקו
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share