יום שני, 2 בינואר 2012

דיירי האח הגדול בעד הסביבה: יוכלו בעונה הקרובה להשליך בקבוקים למחזור


בעונה החדשה של האח הגדול מבית קשת יהיו דיירי הבית ירוקים מאי פעם. תאגיד המיחזור אל"ה יצר מיחזורית אשר תוצב בבית האח הגדול ותאפשר לדיירים למחזר את בקבוקי המשקה שהם צורכים.

המחזורית, אשר עוצבה במיוחד עבור התוכנית, על ידי מעצבי בית האח הגדול ונבנתה על ידי קבוצת "אלון", הינה בצורת כדור המזכיר את צורת הגלובוס ויוצרה בזמן שיא של חמישה ימים בלבד, בהשקעה של 30 אלף שקל.

הדיירים יוכלו להשליך לשם את מיכלי המשקה ולכשתתמלא, תפונה התכולה של המחזורית לטובת מיחזורית גדולה יותר שתוצב מחוץ לבית ומשם הבקבוקים יפונו למיחזור. בכל פעם יכולה להכיל המחזורית כ 50-60 מיכלי משקה משפחתיים.

לדברי נחמה רונן יו"ר תאגיד המיחזור: "מודעות לאיכות סביבה והפרדת פסולת מתחילה מהבית - יש עדיין אנשים שצורכים בקבוקי שתייה משפחתיים וזורקים אותם לפח במקום לעשות את המאמץ וללכת למיחזורית ואני מאמינה שלהתנהגות הירוקה של דיירי האח הגדול, תהיה השפעה גדולה בשינוי מנהגי המיחזור של הציבור כולו".

ישראל מחזיקה באחד המקומות המובילים ביותר בעולם בנושא מיחזור מיכלי משקה מפלסטיק - בשנה האחרונה מוחזרו יותר מ 50% מהיקף מיכלי הפלסטיק הנמכרים בישראל (בהשוואה לארה"ב - 29% או אירופה 48%).

תאגיד המיחזור עושה בשנים האחרונות קמפיין אינטנסיבי לעידוד החינוך למיחזור - לצד פריסה של 15 אלף מיחזוריות במאות רשויות וישובים שונים ברחבי הארץ, החל השנה גם קמפיין " התירוצים לפח- הבקבוקים למחזורית".
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share