יום שני, 2 בינואר 2012

ראיון עם המשפחות של דודו ובטי קפרא

"לא ידענו כלום", מודיעה הבוקר רוחה עזרן - אמה של בטי קפרא, שבחרה להיכנס לבית האח הגדול עם בעלה הטרי דודו רגע אחרי החופה. "היא עברה לגור איתו לפני חודשיים, וכל פעם שהתקשרתי אליה היא טענה שהיא לא יכולה לדבר. הבנתי שהיא חשבה על ירח דבש בחו"ל, ובלעתי את הסיפורים. לא תיארתי לעצמי במה מדובר"

אחת הדרמות הגדולות אמש בפתיחת העונה של האח הגדול הייתה קשורה לשני דיירים: בטי קפרא ודודו קפרא. הסיבה: הם עזבו את החתונה שלהם רגע אחרי החופה, כדי להיכנס לבית. "היא הצליחה לעבוד עליי", מכריזה רוחה עזרן, אמא של בטי. "לא ידענו כלום. היא עברה לגור איתו לפני חודשיים, וכל פעם שהתקשרתי אליה היא טענה שהיא לא יכולה לדבר. הבנתי שהיא חשבה על ירח דבש, ובלעתי את הסיפורים. היא ילדה מאוד מעניינת: היא אוהבת להצחיק ולספר סיפורים", ממשיכה האמא.

גם לדוד עזרן, אביה של בטי, יש מה להגיד על האירוע: "החתונה ממשיכה גם הם אחרי שהם הלכו", הוא אומר. "כנראה שלא צריך חתן וכלה בשביל לשמוח בחתונה".

בצד של דודו, ליאור קפרא עדיין בהלם: "אני חושב שאנחנו בחלום שעוד לא התעוררנו ממנו. אבל זה חלום טוב", מספר האח. "עכשיו יש לי הרבה סידורים שלא תכננתי עליהם, אבל יש זמן לכולם". אך האם בית האח הגדול בכלל מתאים לדודו ובטי קפרא? אם שואלים את המשפחה, התשובה חיובית: "דודו הוא בנאדם חיובי ונראה לי שהוא יכול להסתדר שם טוב", הוא מודיע.
"אני והבת שלי צריכות לעבוד על האמינות"
"אני לא בטוחה איפה הם הכירו", אומרת אמא של בטי. "פעם היא אמרה לי שהם הכירו במועדון, ופעם היא אמרה לי שהם הכירו באינטרנט. כנראה שאני והיא צריכות לעבוד על האמינות", היא מוסיפה בחיוך. כפי שניתן להבין, בטי או דודו לא התייעצו עם ההורים לגבי ההחלטה. "אני לא הייתי מסכימה", מודיעה רוחה. "אבל עכשיו זה מצחיק אותי. אני יודעת להתמודד".

ומי ספר את הצ'קים? גם כאן נרשם איחוד: "ישבנו ביחד עם ההורים של דודו", נזכרים רוחה ודוד. "האמת שבטי ביקשה את זה מראש. היא אמרה לנו שהם נוסעים לאינשהו, וגם ראיתי שהיא לוקחת דרכונים. חשבתי שהיא נוסעת לחו"ל, לירח דבש, אבל לא נפל לי האסימון שמדובר על האח הגדול".

"אני חושב שהם ייצאו כשהם עדיין נשואים", מסכם דוד. "בכל מקרה, הם יכניסו לבית הרבה דברים שלא היה שם אף פעם", מוסיפה רוחה.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share