יום ראשון, 15 בינואר 2012

Thriller - הקליפ המלא של הדיירים

הדיירים שחזרו את הקליפ המפורסם של מייקל ג'קסון לשירו Thriller במטרה לזכות בתקציב מותרות. בואו לראות את הקליפ של הדיירים וגם ללמוד דבר או שניים על הקליפ המקורי שעשה היסטוריה

אין ספק שהדיירים עשו עבודה טובה בשחזור הקליפ של מייקל ג'קסון, ואתם מוזמנים אלצפות בביצוע המדליק שלהם ולהשוות למקור.

הקליפ לשיר Thriller (מותחן, בעברית) שבוים על ידי ג'ון לנדיס, יצא לפני 28 שנים, היה הקליפ היקר ביותר שצולם באותם ימים, ועד היום נחשב לאחד הקליפים הטובים והמעניינים שנעשו אי פעם. בשנת 2009 היה הקליפ הראשון בהיסטוריה שנבחר לשימור עולמי ונכנס לארכיון האמריקאי הלאומי לסרטים, קלטות ותוכניות טלוויזיה של ספריית הקונגרס בארצות הברית. ב-2011 הוא אף נכנס לרשימת 30 הקליפים הטובים ביותר שנעשו בכל הזמנים, וזאת בנוסף לפרסים נוספים שקיבל במרוצת השנים.

אורכו של הוידאו קליפ 14 דקות, והוא צולם באווירת שנות החמישים. העלילה עצמה מורכבת: הקליפ נפתח כשמייקל מציע נישואים לחברתו הצעירה, כשהם צועדים ביער אפל. רגע אחרי האירוע המרגש מופיע ירח מלא שהופך את מייקל לאיש זאב אלים, ואת החברה לבחורה היסטרית.

באותו רגע אנחנו מגלים, למרבה ההקלה, שמדובר בסרט בו צופים מייקל וחברתו בקולנוע. החברה מפחדת ויוצאת מהאולם, ומייקל, כמו ג'נטלמן אמיתי יוצא אחריה.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share