יום חמישי, 12 בינואר 2012

בטי בדרך הביתה: "הקהל עשה בשכל"

אחרי עשרה ימים בבית האח הגדול בטי קפרא מספרת לאיילה רשף על האינטנסיביות, על ההיריון שהפתיע אפילו אותה ועל הדיירים שנשארו בבית: אביבית נשמה, לברי התחברה פחות. צפו בליווי מודח של בטי קפרא

זמן קצר אחרי היציאה המרגשת של בטי קפרא מבית האח הגדול, היא כבר התחילה את דרכה הביתה, מלווה באיילה רשף. "אם לא הייתי יוצאת היום הייתי יוצאת מחר" טוענת בטי ואומרת שלהיות סגורה בבית לא ממש מתאים לה. בכל מקרה, היא מבטיחה, היא מתכוונת להיות מאד מעודכנת במה שקורה בבית: "אני רוצה לראות מה עם בעלי, איך הוא שורד, מה איתו", היא אומרת.
על דודו, שנשאר בבית, היא אומרת ש"הוא בן אדם מאד רגיש, הוא לפעמים נסער", ועל הגילוי המרגש על ההיריון, שהפתיע גם אותה היא מספרת: "הכל קרה בבת אחת, החתונה, ופתאום אני בבית עם המון אנשים, ואז התחילו צרבות ובחילות וגיליתי שאני בהיריון".

"אביבית היא נשמה גדולה"
את השלבים הקרובים של ההיריון היא עומדת לעבור ללא דודו, אבל מודה שהיא כבר מתגעגעת. "נשבר לי הלב לראות אותו בוכה" היא אומרת, אבל כשאיילה שואלת אותה אם היא רוצה שהוא יישאר בבית היא אומרת ש"במחשבה שהוא יגיע למטרה שלנו, ויש לנו ילד בדרך - כן".
בעשרת הימים שבילתה בבית הספיקה בטי להתחבר לדיירים מסויימים, ולהתחבר פחות לאחרים, ולאיילה היא מספרת שאביבית היא "נשמה גדולה" אבל לברי היא התחברה פחות. "בהתחלה סמפטתי אותה, אבל הכל היא אומרת מאחורי הקלעים ואני לא אוהבת את זה", אומרת בטי ומוסיפה שלדעתה בלי ברי זיוה תהיה "הרבה יותר מאופקת ונחמדה". בסוף הנסיעה, כשבטי מגיעה לביתה ונפגשת עם המשפחה הנרגשת, היא מסכמת: "דודו חזק, והקהל עשה בשכל"


מאקו
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share