יום שבת, 21 בינואר 2012

האקס של אביבית נכנס לבית האח הגדול

אביב, האקס המיתולוגי של אביבית בר זוהר, ייכנס ביום ראשון לבית "האח הגדול" כדייר מן המניין. אביבית נשאלה על ידי "האח הגדול" אם היא מוכנה לכך והשיבה בחיוב
אחרי יציאתה המפתיעה של ברי סימון ופרישתו של דודו קפרא, ייכנס ביום ראשון דייר חדש לבית "האח הגדול". דייר שיהיה מוכר בעיקר לדיירת אביבית בר זוהר. מדובר באביב, האקס המיתולוגי של אביבית, עליו היא מדברת לא מעט במהלך שהותה בבית.
מוקדם יותר הערב קרא "האח הגדול" לשי לחדרו וסיפר לו שהוא שוקל להכניס דייר חדש. הוא הראה לשי את האודישן של אביב ושאל אותו "האם תרצה שאביב ייכנס כדייר מן המניין?".
במסגרת "השבוע החיובי" בבית הדיירים צריכים להשיב בחיוב על כמה שיותר הצעות שמציע להם "האח הגדול" על מנת לזכות במשימת התקציב השבועית.

שי כמובן השיב בחיוב ולאחר מכן זימן האח את אביבית לחדרו ושאל אותה את אותה השאלה. אביבית השיבה גם היא בחיוב וביום ראשון תיערך הכניסה המדוברת.

זו לא הפעם הראשונה שאקסים מיתולוגים נפגשים בבית "האח הגדול". בעונת ה-VIP היו אלה מאיה בוסקילה ודודי מליץ ובעונה הקודמת היה זה המפגש הבלתי נשכח בין ליהיא גרינר לאבירם. מלבד המפגש המסקרן בין השניים ייחשפו ביום ראשון כל האירועים שהובילו לפרישתו של דודו קפרא מהבית.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share