יום ראשון, 22 בינואר 2012

אביב זילבר: "אני נכנס בשביל אביבית, אבל גם בשביל עצמי"

לא קל לו לראות אותה דרך המצלמות, אין לו שום דבר נגד רגב, וגם את המשיכה של אביבית לגברים עם כסף הוא לוקח בעירבון מוגבל. אחרי שנתיים וחצי של הכרות ושנה של זוגיות, האקס של אביבית, אביב זילבר, נכנס לבית האח הגדול. צפו בראיון שלפני הכניסה לבית

דייר חדש עומד להיכנס לבית, ולא סתם דייר: האקס של הדיירת אביבית בר זוהר, אביב זילבר. כשסער פלס שואל אותו האם אביבית היא הסיבה שבגללה הוא נכנס לבית האח הגדול עונה אביב ש"גם בשבילה, זה בטוח, וגם בשביל עצמי, ביני לבין עצמי".

"תראה לי בחורה שלא אוהבת כסף"
אז קצת רקע על הרומן של אביב ואביבית: השניים הכירו לפני כשנתיים וחצי וניהלו זוגיות של שנה. אביב מודה שלא פשוט לראות את אביבית שהוא מכיר דרך המצלמות, אך בנוגע להעדפתה לגברים עם כסף, עליה היא הכריזה בגלוי, אביבי טוען שזה "לא בדיוק ככה", ומוסיף בחיוך: "תראה לי בחורה שלא אוהבת כסף".
בשבועות האחרונים אביבית יצרה סוג של מערכת יחסים עם שי רגב, אבל אביב טוען שלמרות שלא קל לו לראות את הזוג על המסך, אין לו בעיה לא עם רגב ולא עם אף אחד אחר. "אני לא אוהב לרכל וללכלך", הוא אומר, ומוסיף ש"אני כרגע שקט, לא רוצה לעשות רעש. לוקח צעד אחורה ויהיה בסדר, אני מאמין"
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share