יום רביעי, 11 בינואר 2012

האח הגדול: האם דודו קפרא עוזב את הבית?

דודו קפרא החליט שהוא לא יכול להתמודד בלי הקפרא שלו ולפני זמן קצר הוא החליט לארוז את המזוודה ולעזוב את בית האח הגדול. וואלה! סלבס שלום ולא להתראות
הלם בבית האח הגדול: פחות מיממה מאז שעזבה אישתו הטרייה, בטי קפרא, את בית האח הגדול, החליט הבעל הבודד, דודו קפרא, לעזוב גם את הוא את הבית ולהצטרף לאישתו ההריונית.

הקפרא, שכבר ברגע ההדחה של אישתו יצא ביחד איתה מהוילה, ולבסוף, לאחר שכנועיו של אסי עזר, הסכים להישאר, הודיע היום (ד') להפקה על רצונו לעזוב את הבית. לאחר שסיים להתייפח בשידור חי בעקבות ההדחה של אישתו, התעשת הקפרא ונכנס לחדר האח הגדול שם ביקש לעזוב את הבית.

בהפקה ניסו לשכנע את דודו להישאר, אך זה לא הסכים וטען כי אינו מוכן להישאר ללא אישתו וכי הוא צריך לדאוג לה ולעובר. בהפקה טרם השתכנעו, וברגעים אלו ממש נעשים מאמצים אחרונים להשאיר את הקפרא בבית. לפני דקות אחדות נשמע דודו כשהוא מסביר לקותי שבקרוב הוא אורז מזוודה והולך הביתה.

שבוע וחצי אחורה: דודו ובטי קפרא יוצאים באמצע החתונה שלהם מאולם האירועים הישר לבית האח הגדול, כשהם משאירים מאחוריהם חבורת אורחים המומים. בהמשך השבוע, בעקבות תלונות של בטי על הרעה במצבה הבריאותי, הכניסה ההפקה בדיקת הריון שמגלה כי הקפרא אכן בהריון. מספר ימים לאחר מכן, בטי קפרא היתה הדיירת הראשונה שהודחה וחזרה לביתה.

וואלה! סלבס מבינה את דודו קפרא, גם היא לא היתה נשארת רגע אחד בבית עם דוגי, כשהיא יכולה לעשות דוגי בבית.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share