יום ראשון, 1 בינואר 2012

המשימה הראשונה: להיות מועמדים להדחה

יעל ברון ויוסי סרור היו הדיירים הראשונים להיכנס אל בית האח הגדול, וקיבלו משימה מיוחדת: לגרום לדיירי הבית להעמיד אותם להדחה ראשונה. האם הם יצליחו?

יוסי סרור ויעל ברון, שני הדיירים הראשונים שנכנסו אל בית האח הגדול, זכו לקבל משימה מיוחדת. אך בניגוד לעונות קודמת, המשימה הזו הייתה יוצאת דופן: יוסי ויעל צריכים לגרום לדיירי הבית להעמיד אותם להדחה ראשונה.

"האח הגדול רוצה לתת לכם הזדמנות לקבל חסינות מההדחה הראשונה והכואבת מכולן", פנה האח הגדול אל הדיירים החדשים. "בדיוק בעוד שבוע מהיום תתפרסם רשימת המועמדים להדחה. שימו לב: אם תצליחו לגרום לדיירי הבית להכניס אתכם לרשימת ההדחה הראשונה, האח הגדול יעניק לכם את החסינות".

"כדי לסייע לכם במשימה", המשיך, "האח הגדול רוצה לחלוק איתכם מניסיונו. ישנם שני דברים שיקרים יותר מכל לדיירי בית האח הגדול. הראשון הוא המרחב האישי של כל דייר - ולשם, יוסי, אתה תפלוש", אמר האח. תפקידך להפוך לדייר הדביק ביותר בתולדות האח הגדול, עד שהדיירים לא יוכלו יותר וירצו להעמיד אותך להדחה".

"יעל, הדבר השני שיקר לבית הוא מצב הרוח הטוב והפרגון", פנה האח לדיירת. "את תהפכי בשבוע הקרוב לדיירת המבאסת ביותר בתולדות האח הגדול. הדיירים לא ישמעו ממך מילה טובה אחת, לא תחסכי מהם ביקורת, עד שהם לא יוכלו יותר וירצו להעמיד אותך להדחה".

"שיהיה לכם בהצלחה", סיכם האח הגדול. "וזכרוף האח הגדול אוהב אתכם תמיד, גם אם אחרים יאהבו אתכם פחות".

1 תגובות:

ניב נבון אמר/ה...

האח הגדול" תרתי משמע, מעצב את הדעה שלנו.
"תדיחו ותרמסו את האחר", העיקר שיהיה רייטינג.
העניין הוא שזה לא יכול להחזיק לאורך זמן. כי בווילה הגלובלית כולנו חיים בסירה אחת. לכן במוקדם או במאוחר נצטרך ללמוד להסתדר זה עם זה.
האמצעי לעשות את השינוי בידיים שלנו. רק צריך להשתמש בו נכון. יותר תכנים שמעודדים התחשבות הדדית והצלחה משותפת, במקום על חשבון האחר.
זה לא מוכר? אולי. אבל אין לנו ברירה.

שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share