יום שלישי, 24 בינואר 2012

דודו קפרא: "הצ'ק היה מונח אצלי בכיס"

כשדודו ובטי קפרא החליטו להיכנס לבית האח הגדול היישר מטקס החתונה שלהם, הם לא שיערו שזה ייגמר כל כך מהר - בטי הודחה ראשונה אחרי שנודע שהיא בהיריון, דודו לא עמד בגעגועים ויצא מהבית בסוף השבוע האחרון, אבל בטוח שאם היה נשאר היה לוקח את המיליון

למרות שדודו קפרא יצא מבית האח הגדול 19 ימים אחרי שנכנס ובלי המיליון, בסוף השבוע האחרון היה שמח בבית משפחת קפרא ברחובות. "הסיבה היחידה שאני בבית, זה בגלל בטי" מודה דודו. "אם דודו היה שם קאט ולא חשוב על בטי והמשפחה, דודו היה לוקח את הצ'ק. הוא היה מונח אצלי בכיס. יש לי דברים יותר חשובים, ילד בדרך, יש לי משפחה, זה מעבר לכסף ופרסום" מוסיף דודו.

"נוצר איזה קונפליקט בבית ביומיים האחרונים שדודו במצב רוח ירוד, לא מוצא את עצמו, אבל זה ממש לא נכון" מסביר דודו. "מהרגע שבטי יצאה מבית האח הגדול, הרגשתי בודד. זה לא סוד. זה לא נתן לי מנוח לרגע" הוסיף.

"אני בוכה מכל דבר"
דודו קפרא נולד ברחובות שנת 1977 הבכור בין 6 אחים ואחיות. כבר מגיל צעיר החל לתחזק שני תחביבים שילוו אותו כל חייו - לאכול וסרטים מצויירים. אחרי שירותו הצבאי החל לעבוד כנהג משאית. לפני שנה הכיר את בטי עזרן במועדון בתל אביב וכעבור 7 חודשי זוגיות הציע לה נישואין. החתונה נערכה ב-1 בינואר 2012, ובמהלכה נכנסו בני הזוג לבית האח הגדול.

דודו ובטי קפרא ניהלו את חיי הנישואים הטריים מול כל המדינה, מצפייה בסרט החתונה, ספירת הצ'קים ועד לגילוי ההיריון. אבל השניים נאלצו להיפרד כשבטי הייתה למודחת הראשונה ומאותו הרגע דודו לא הפסיק לדמוע. "הבכי אצלי זה דבר שבשגרה, אני בוכה מכל דבר" מודה דודו. כשהוא בודד וללא אשתו, דודו מצא חבר בדמותו של קותי סבג: "קותי בא מהרקע פחות או יותר כמוני".
עכשיו כשהוא מחוץ לבית והפחדים והתככים מאחוריו, דודו יכול אחרי שנים של רווקות, להתמסר לחיי המשפחה.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share