יום שלישי, 10 בינואר 2012

קותי מכריז: "אני יכול להביא כל בחורה בבית"

שתי דיירות מושכות את תשומת ליבו של קותי, ולכל אחת מהן יתרון בולט אחר. צפו בקותי מספר לאח הגדול על הדילמה בין אביבית ליאנה, מתוודה על החולשה הפתולוגית שלו לציצים, ומבטיח לשמור אמונים למירי בוהדנה

"נכון, זה רק השבוע הראשון אבל אני מתרגש", סיפר קותי לאח הגדול אחרי הזכייה שלו בקטגורית "הדייר שיצא אחרון מהבית" בטקס האח-דמיה. קותי הודה שעבורו זו הזכייה הראשונה בחיים, אך החליט לשתף את האח בדבר אחד שמטריד אותו ומעיב על השמחה: העובדה שבכניסה לבית צעד על השטיח האדום דווקא עם איתם.

הדילמה של קותי: אביבית או יאנה?
"מה אתה חושב, שאני לא יכול להביא בחורה בבית?"- חשד קותי - "לא רק שאני יכול, אני גם יכול לבחור את מי, עם כל הצניעות" הוא הכריז בביטחון, וגילה לאח הגדול שהוא לא יכול להתעלם משכנתו לחדר השינה, הדיירת אביבית. מה סוד הקסם? מסתבר שלקותי יש "מחלה", ושהוא פשוט מאד – אוהב ציצים. לאחר התלבטות קלה קותי מחליט שאין סיכוי שהוא יוותר על המקום האסטרטגי שלו בחדר לטובת רגב או כל דייר אחר, והוא משתף את האח הגדול בדילמה נוספת: במקום השני, אחרי ציצים, קותי אוהב שפתיים, והשפתיים של יאנה מוצאות חן בעיניו במיוחד. "לא נעים לי ממנה", הודה קותי ברגישות, ולא שכח לציין שאחרי הכל, במקום הראשון ולפני כל דיירות הבית – עומדת תמיד, האחת והיחידה, מירי בוהדנה
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share