יום שלישי, 24 בינואר 2012

קים, שי, סופי וערן פונים אליכם

ארבעה מועמדים להדחה, וביום שלישי אחד מהם ייצא מהבית. סופי, שי, ערן וקים מנצלים את ההזדמנות כדי לפנות לצופים ולנסות לשכנע אותם שדווקא הם חייבים להישאר: צפו בקטע, והצביעו לדייר שלכם
ביום שלישי אחד מהם יעזוב את הבית ושי, סופי, קים וערן מנצלים את ההזדמנות לפנות אל הצופים ולנסות לשכנע אותם להשאיר אותם בבית האח הגדול.

קים נבחר להיות מועמד להדחה על ידי חמישה דיירים שטענו שהוא "שובר את הכלים", מתפרץ, לא מדבר יפה ומחפש מריבות ומלחמות, בעוד הוא דווקא ביקש להעמיד להדחה את פנונה, ואת שי רגב - עליו אמר שהוא ממסדי וקונפורמיסט.
רגב נבחר להיות מועמד להדחה על ידי שישה דיירים, שטענו שהוא לא נפתח, לא לוקח חלק במטלות הבית, מתנשא ומתרברב, בעוד הוא עצמו בחר להעמיד להדחה שניים שאכן נכנסו לרישמה: קים וערן, עליו הוא אמר שהוא מזהה אצלו התייפיפות. ערן בחר להעמיד להדחה את רגב, שאכן נכנס לרשימה, ואת קותי, ואילו הוא עצמו הועמד להדחה על ידי שלושה דיירים, ביניהם גם סופי שאמרה שהם פשוט לא קרובים.

סופי עצמה הועמדה להדחה על ידי שלושה דיירים אף היא, שטענו שהיא פחות מעניינת, ולא באה לעבור תהליך אמיתי.

אחרי למעלה משלושה שבועות בבית אין ספק שחסרונו של כל אחד מהם יורגש, אז אם אתם רוצים לדאוג שאחד מהם יישאר בבית - זה הזמן להצביע.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share