יום שני, 16 בינואר 2012

פסגת הפחד: יוסי פוגש עכבר

משימת יום שישי ה-13 דרשה מהדיירים להפגין אומץ, אבל כשיוסי גילה עכבר לבן משוטט בחדר האח הגדול - זה כבר עבר מבחינתו את כל גבולות העוז והגבורה, והתגובה שלו כללה צווחות, צרחות והרבה תחנונים נוסח "אח גדול, תוציא אותי מפה!". אסי עזר כבר נקרע מצחוק, וגם אתם חייבים לראות

כבר כשהאח הגדול כיבה ליוסי את האור, הוא לא אהב את זה. אבל כשהאור נדלק, בדיוק כשיוסי התחיל לנשום לרווחה, הוא גילה שיש דברים שעדיף לא לראות.

עכבר לבן, חי, נושם ואמיתי, שוטט לו בשלווה על השטיח בחדר האח הגדול. שלווה זה אולי עניין יחסי אבל התגובה של יוסי היתה, לפי כל קנה מידה - בקצה השני של הסקאלה: צווחות, צרחות, קפיצה על הספה ליתר ביטחון, וקריאה נואשת: "אח גדול! אני מת! תוציא אותי מפה!"
לא ברור אם האח הגדול נחלץ לעזרתו או שפשוט העכבר הזה מבין מתי הוא לא רצוי, אבל בכל מקרה - השטח התפנה ויסי ניצל את ההזדמנות לחמוק החוצה על קצות האצבעות, מהר מהר, לפני שהיצור הלבן והרשע יבוא לתפוס אותו. לעכבר, ליוסי וגם לאח הגדול שלום.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share