יום רביעי, 25 בינואר 2012

אביב בדרך הביתה: "עכשיו אני רואה דברים אחרת"

הוא נכנס לבית האח הגדול בשם האהבה, אבל בחר לצאת אחרי 48 שעות בלבד. "אביבית התחילה ללחוץ שקשה לה, ואמרתי לעצמי שאני לא צריך את זה. החלטתי לצאת החוצה, כי זה יותר טוב לי", הוא מספר בראיון ראשון. "ערן? הוא לא הטעם שלה. היא לא אוהבת אשכנזים"

48 שעות בלבד הספיקו לאביב זילבר כדי להבין שבתוך בית האח הגדול הוא כבר לא יוכל להחזיר לעצמו את אביבית, החברה המיתולוגית וארוסתו לשעבר. למרות שהוא לא היה ברשימת המועמדים להדחה, החליט אביב לעזוב ולוותר על המטרה שלשמה נכנס לבית. איילה רשף ליוותה אותו בדרך הביתה, וניסתה לשמוע ממנו על התהליך שהביא לעזיבה: "הבנתי שאני לא רוצה להישאר, כי הרגשתי לא בנוח ולא הרגשתי עצמי", מספר אביב.
"נכנסתי כי היא ביקשה שאהיה בתוך הבית, ואחר כך היה בלבול לשנינו והכל נראה אחרת", הוא נזכר. "בפנים אתה מקבל סטירה, ואתה אפילו לא יודע אם באת בשביל המטרה הנכונה".
"ערן הוא לא הסגנון שלה"
"בהתחלה זה היה בשביל אביבית, אבל אחר כך אני וקותי הפכנו לאחים", ממשיך הדייר שהצליח לעורר סערה. "התחברתי לאנשים אחרים, ורציתי להישאר. אבל אז אביבית התחילה ללחוץ שקשה לה, ואמרתי לעצמי שאני לא צריך את זה. החלטתי לצאת החוצה, כי זה יותר טוב לי".
אחת השאלות איתן נאלץ אביב היא מה יהיה בינו לבין אביבית אחרי שגם היא תצא מהבית. על זה אין לו תשובה, אבל סביר להניח שמערכת היחסים ביניהם לא תישאר אותו דבר: "היינו שנה וחצי ביחד, היינו מאורסים, ועכשיו כשאני חושב על זה הייתי צריך לחכות לה בחוץ. הבנתי דברים. עכשיו אני רואה דברים אחרת לגמרי".

אז מה יקרה בתוך הבית בהמשך? בתור אחד שהיה שם, יש לאביב תשובות חד משמעיות ("ערן הוא לא הסגנון שלה. היא לא הולכת עם אשכנזים. אמנם גם אני אשכנזי, אבל אני בא מסגנון אחר"), והוא אפילו מסמן פייבוריט: "לדעתי מי שיוצא שם הכי גבר זה קותי. הוא גבר שבגברים, ויגיע עד הסוף".
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share