יום שלישי, 10 בינואר 2012

מתח לקראת ההדחה הערב: "לא חושב שמישהו מיצה את החוויה"

תמיר בלחץ מההדחה הקרובה, קים חושש שבני הזוג קפרא יאלצו להיפרד, רגב טוען שהוא לא תמים, ודווקא זיוה שומרת על גישה קלילה. פחות אחד יותר נחמד? צפו בדיירים במתח לקראת ההדחה הקרובה

הערב אחד מהדיירים יעזוב את בית האח הגדול ויהיה המודח הראשון של העונה, והמתח בבית רב. אף אחד מהדיירים לא רוצה להיות זה שעוזב, אך מעבר לחשש הפרטי הדיירים גם חוששים זה למקומו של זה. "יהיה בסדר כפרה, אתה נשאר איתנו", יוסי מעודד את תמיר המודאג במטבח הבית, בעוד בחדר השינה קים אומר לזוג קפרא שהוא חושש ממצב שרק אחד מהם יישאר בבית. דודו מצידו משוכנע ש"לא ישאירו את שנינו" , ואילו בטי בטוחה שדודו יישאר.

זיוה שומרת על קלילות: "פחות אחד יותר נחמד"
מאוחר יותר בחצר, תמיר עדיין לא רגוע ואומר ליעל ש"זה מתח רציני שאת אולי ביום שלישי הולכת, אני לא חושב שיש פה מישהו שמיצה את החוויה", ובהמשך גם אומר לרגב בחדר האמבטיה:"איזה פחד, אתה מדבר עם אנשים וא יודע אם שמו אותך". רגב מצידו ניסה לשמור על קור רוח והסביר לתמיר שהוא לא תמים, חווה כבר דבר או שניים בחיים ויודע שלפעמים אנשים הם צבועים.
ההתרגשות של הדיירים מובנת, כמובן, אך דווקא הדיירת זיוה מצליחה להימנע מהמתח ולשדר קלילות כשהיא מסכמת את המצב: "יאללה, הדחה יום שלישי - פחות אחד יותר נחמד"
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share