יום שני, 2 בינואר 2012

בדרך מהחתונה עוצרים בנווה אילן

ספר גיי, גולד דיגרית, כלב, עיוור וברי סימון. כולם נכנסו אמש לבית "האח הגדול", רק אחד ייצא עם מיליון שקלים. זה בסדר, כל היתר יקבלו קמפיין. כל הניתוחים, הפרשנויות והדיירים במדור חדש. תבואו, יהיו לזעות
אז בסוף קיבלנו עיוור, הא? מעניין מתי תגיע משימת ה"תזיזו רהיטים בבית בחשאי וחכו עד שתשמעו בום". העיוור עושה רושם סימפטי למדי, סביר להניח שהוא ייהנה מגל אהדה ויישאר איתנו זמן מה. בהנחה, כמובן, שבעת כתיבת שורות אלו הוא לא הספיק למעוד אל תוך השכשוכית וכעת מונשם על ידי וולטר, כלבו הנאמן. אגב, לא שאני רוצה להלחיץ, אבל כולנו ראינו את קים - משימת תקציב ראשונה שהם מפסידים והכלב נעלם במסתוריות.

אבל מספיק עם הפסימיות, לילה ראשון בבית "האח" וכולנו נרגשים להכיר את הדיירים החדשים. אם בעונה הקודמת התלונות השכיחות היו שהליהוק התבצע כולו באותו בר בתל אביב, הפעם גם הפריפריה קיבלה יחס. קותי סבג, שנראה כמו מישהו שיום אחד ישרוף יער בצ'ילה, מגיע מפיסת הנדל"ן הלוהטת כרגע – בית שמש, ואפילו קים טוען שהוא מכונה "קים איש קריות" בגלל שהוא "חזק בסצנה של הקריות". פחחח, כאילו יש סצנה בקריות.
גם דודו ובטי קפרא משכו לא מעט תשומת לב, בעיקר בגלל שנמלטו מהחתונה של עצמם והותירו אותנו עם התהייה המייסרת – מי סופר את הצ'קים? מילא, אני בטוחה שבבית "האח" הם יוכלו ליהנות מחיי הנישואין ולשאוב השראה מאנשים שכבר עשו זאת שמונה פעמים לפניהם, כמו ברי סימון (שכפי הנראה פספסה במספר חודשים את "היכל התהילה").


ויש את אביבית. אנחה. שילוב בין פמלה אנדרסון, פנינה טורנה ודראג, עם צחקוקים שמגיעים לדציבלים שרק וולטר יכול לשמוע. לפי תעודת הזהות שלה מדובר בגולד דיגרית, תכונה דוחה לכל הדעות, אבל היא עדיין מצליחה להיות יותר סימפטית משי רגב הטחון, שאחריו היא אמורה לרדוף במהלך העונה.

אביבית ורגב הם לא הצימוד היחידי, גם סער וערן מאיימים לעורר שלל קונפליקטים. ערן הוא פרנואיד ביטחוניסט שונא שמלאנים וערבים, סער טוען שהוא שמלאני רדיקלי שחוקר את "הקשר בין אסתטיקה ופוליטיקה", ובעיקר מדגים את הקשר בין ניג'סיות ליומרנות. מבחינתי שיתעופפו לעולם שכולו ריבים על מפת המחסומים יחד עם עדנה קנטי. אגב, יש סיכוי שזה יקרה, אחרי הכל ערן מסתובב עם נשק.

דוד ובטי. אז מה נסגר? לגרוב או לגרוף?
הייתי מסמנת פייבוריטים עונתיים, אבל יש לי אינטואיציות של נורת הלוגן. ברצינות, בעונה הקודמת סימנתי את ליעוז. רוב הסיכויים שההפתעה תגיע בכלל מכיוונם של תמיר ורדי, שנראה קצת כמו גלעד שליט בלי משקפיים ועם אספרגר. או אולי יאנה בעלת סיפור החיים המבלבל (את ערבייה? את רוסיה? תחליטי כבר), או זיוה הסהרורית מניו יורק שנשמעת כמו ג'קי בהתקף פסיכוטי, או בכלל יוסי הספר שנדמה שלוהק כדי שלמריאנו יהיה את מי לחקות.

ונסיים במספר תהיות: אולי השנה במקום הדחות נקרא לזה הדרות? ומתי מדירים את הזקן המשונה של אסי? אם כבר הבאתם מישהו מבית שמש, למה טבח? עם קצת מאמץ הייתם מוצאים ירקן ועושים לנו חיים קלים. למה ברי סימון נכנסה לבית לבושה כמו קפטן ג'ק ספארו? והאם "שכשוכית" היא המילה המעצבנת של העונה? כל זאת ועוד - מתישהו.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share