יום ראשון, 8 בינואר 2012

תמיר לפני הכניסה לבית: "אני יודע שקיבלתי החלטה נכונה"

תמיר ורדי סיפר לאח הגדול שהוא חושש לא להתחבר לדיירים, אך מספר ימים לפני שנכנס לבית הוא דווקא היה אופטימי במיוחד: "יש אצלי מערבולת של תחושות, רגשות והתרגשות", סיפר בבלוג אישי

כבר בלילה הראשון שלו ביקש תמיר ורדי לדבר עם האח הגדול על הקשיים שלו, וסיפר עד כמה קשה לו להתיידד עם חברים חדשים. הצצה לימים האחרונים אותם העביר תמיר לפני הכניסה לבית יכולה לגלות לנו מעט על האופי של הדייר, ועל הצורה בה הוא תופס את החוויה שנכנס אליה.
"עכשיו אני רואה את עצמי, ואולי אני אתרגל לזה", סיפר ורדי למצלמה האישית. "אני תמיר, בן 36, זה היום השני שלי במלון ובעצם בבידוד בלי שום קשר לעולם החיצון". בהמשך הראה תמיר את החדר בו הוא נמצא, ואף תיאר את השגרה שלו: "התקלחתי, ובחוץ יש ערפל. כמו שאפשר לראות אין לי לפטופים, עיתונים, טלוויזיה או פלאפון. יש רק ספרים ונגן mp3".

"אני כן עושה את ההחלטה הנכונה", המשיך תמיר, ובכך גילה חלק מהפחדים עליהם דיבר עם האח הגדול. "יש אצלי מערבולת של תחושות, רגשות והתרגשות", סיכם.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share