יום ראשון, 15 בינואר 2012

בלעדי: משפחתו של קותי סבג נבוכה וכועסת

מתמודד "האח הגדול" הצליח לעצבן ולהכעיס את משפחתו המסורתית אחרי מונולוגים על איברים נשיים, מריבות בלתי פוסקות עם זיוה וברי ורומן דימיוני עם יאנה. "נראה לך שהיא סופרת אותו בכלל? הוא עושה לה סצינות קנאה מפגרות"
"אנחנו לא יודעים מה יש לו, הוא מתנהג באופן מביך". "אני מכיר אותו מגיל אפס, בחיים לא ראיתי אותו מדבר ככה". "הוא מתנהג כמו עבריין קטן" - אלו רק חלק מהציטוטים, מפי מקורבים, שהגיעו למערכת XO הנוגעים לדייר "האח הגדול", קותי סבג. המתמודד, הנחשב כאחד הפייבוריטים לזכות במיליון, כלל לא יודע שהוא הותיר את בני משפחתו ומקורביו זועמים, זאת עקב התנהגותו בווילה המפורסמת. אחד מקרובי המשפחה, שביקש להישאר בעילום שם, דיבר עם XO ותהה: "מה זה הפה הזה? זה פשוט לא קותי שאני מכיר. מה זה הדיבור הזה לזיוה וברי? זה ממש לא מתאים".

בנוסף, כועסים בני משפחתו של קותי על כך שהוא נוטה להשתמש בשפה בוטה מידי ובקללות ובוחר "לרדת לרמה של דיירים אחרים ולרכל", כדבריהם. חבריו אף טוענים כי דרכי הפעולה הללו אינן אופייניות לקותי, שמתנהל בצורה הרבה יותר רגועה בדרך כלל. לפי אותם מקורבים, הסיבה להתנהגות הפרועה נעוצה בכך שסבג טרם התרגל לסביבה, הוא לחוץ ומפוחד על מקומו ולכן נגרר לפרובוקציות של דיירים אחרים. גם לגבי הרומן-לא רומן של הדייר מבית שמש עם הדיירת יאנה יוסף היה לבני המשפה מה לומר: "נראה לך שהיא סופרת אותו בכלל? הוא נסחף אחריה סתם, ועוד יותר גרוע, גם עושה לה סצינות קנאה מפגרות, מה זה הדבר הזה?"

אגב, מקורב נוסף למשפחה ששוחח עמנו טוען שעקב התנהגותו של בנם, משפחתו של קותי אף שוקלת לדרוש מהפקת "האח הגדול" להוציא אותו אל מחוץ לבית.

מהפקת התוכנית נמסר: "דיירי בית האח הגדול מציגים לעיני כל את האופי והסגנון האישי שלהם. יחד עם זאת דיירי הבית מחוייבים לחוקי האח הגדול ולקוד האתי של התכנית, כך קותי וכך יתר דיירי הבית".

מקור הכתבה xnet

2 תגובות:

GALEL אמר/ה...

קותי אח! ותפסיקו לבלב תשכל ולהמציא דברים מעניין שבלוג בשקל היחידי שפירסם את זה!

אנונימי אמר/ה...

GALEL
זה לא פרסום שלנו
מקור הוא xnet!!!!

שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share