יום רביעי, 11 בינואר 2012

ליהיא: "גם אני הייתי מתנדבת בשביל דודו ובטי"

העונה השנייה של "אחי, נדבר בבית" נפתחה בסערה, כשעל הפרק הנושאים הבוערים מבית האח הגדול: מה ליהיא חושבת על המשימה הסודית ("כולם רוצים להיות ידידותיים בהתחלה"), למה גואל לא מסכים ("לא שמעתי את הזוג קפרא מתנגד שאנשים יוותרו בשבילם") ומה יהיה עם הכיור הבשרי ("ברי וזיוה יעשו בלגן"). פספסתם? צפו בתכנית המלאה

העונה השנייה של התכנית "אחי, נדבר בבית", שתשודר בכל יום שלישי, נפתחה השבוע ממש רגע לאחר האירועים האחרונים בבית האח הגדול: החלפת השם של שרי בשם "פנונה" בתמורה לסרט החתונה של דודו ובטי קפרא, וכמובן המשימה הסודית של יעל ויוסי שעדיין נמשכת. אז מה יש לצמד הדיירים לשעבר גואל פינטו וליהיא גרינר לומר? הרבה דברים טובים, אבל גם לא מעט ביקורת.
"אני מודה שגם במקרה של המזוודה תמורת הצ'קים וגם במקרה של החלפת השם תמורת סרט החתונה לא שמענו את הזוג המכובד מתנגד. מה כבר יכול לקרות אם הם לא יספרו את הכסף, או לא יראו את סרט החתונה", אומר גואל. "כן, אבל הם לא ידעו מה יש במזוודה", מתנגדת לליהיא. "אני חושבת שגם אני הייתי מתנדבת. הייתי רוצה להיות ידידותית ונחמדה. ונראה לי שערן מאוד שמח לעשות את זה בשביל דודו ובטי".

וכמה זמן לוקח עד שהמסכות יורדות? בנושא הזה גואל וליהיא מסכימים: "שלושה שבועות", עונה גרינר. "קודם כל, אני רוצה לצאת חוצץ נגד ההגדרה של מסכות. גם כשאנחנו פוגשים חבר אנחנו מחפשים לשדר תדמית מסוימת. התדמית הזו באיזושהו שלב נסדקת, אז נדמה שאנשים שהתאהבת בהם הם אנשים שתהיה איתם לעולמים אבל תוך כמה זמן הם יבינו באמת מי עומד מולם", מוסיף פינטו.

ליהיא על המשימה הסודית: "לא הייתי מסכימה לזה"
"אני לא אהבתי את המשימה הסודית של יוסי ויעל", אומרת ליהיא. "אם האח הגדול היה אומר לי לגרום לאנשים לא לחבב אותי לא הייתי מסכימה. וגם עם הנושא של החתונה אני לא מסכימה", היא מודה. "דיברתי עם אמא שלי על זה, והיא גם חושבת שזו חוויה. אבל אני רואה את זה אחרת".

בנושא אחר שאל זהר את גואל וליהיא על הדיירים שנכנסים עם קרוב משפחה. "אנשים צריכים לזכור שהחיים בבית האח הגדול בודדים, למרות כל הרעש וההמולה", אומר על כך גואל. "אני דווקא לא הרגשתי לבד", אומרת ליהיא.

אחד הדיירים השקטים בבית הוא קותי סבג, ולמרות שהוא עצמו העיד על עצמו שמדובר בערס, ליהיא חושבת אחרת: "הוא מזכיר לי את ג'קי". "אני רוצה לצאת נגד ההגדרה של הערס. מדובר במישהו שגדל בצורה שונה לחלוטין, בחור עם הרבה מאוד כבוד שגדל במשפחה עם ערכים. פשוט תענוג שפתיים. יש סיכוי שהוא גם יהיה הזוכה", מודיע גואל.

"ברי משתלטת על המטבח"
אחד ממוקדי הסכסוך הצפויים בעונה הזו, אם שואלים את גואל וליהיא, קשור להפרדה בין בשר לחלב. כזכור, ברי וזיוה מעדיפות כלים נפרדים, אבל קים לא מסכים. ומה חושבים על זה האורחים של "אחי, נדבר בבית": "לי אישית היה קשה עם יורם", נזכרת ליהיא. "עם פרידה והתנ"ך היא אמנם סיפור ענק, ואני לא הייתי מכניסה תנ"ך לשירותים, אבל לא הייתי הורגת מישהי שכן עושה את זה".

אז מי תהיה חמישיית הגמר, ומה ליהיא וגואל חושבים על הסקר השבועי? צפו בתכנית המלאה.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share