יום שלישי, 3 בינואר 2012

רגע לפני האח הגדול: ערן טרטאקובסקי נפרד מהחברה

ערן טרטאקובסקי אחז עד לא מזמן בחברה, אבל אז הגיעה ההצעה מ"האח הגדול" והשניים החליטו להיפרד בידידות. וואלה! סלבס זה לא את זה אני
ערן טרטאקובסקי מסתמן כגבר הכי לוהט בבית "האח הגדול". ועל הדרך מסחטת האסמסים, שתיגרום לכל בנות הטיפש עשרה לנפח את חשבון הסלולר שלהן על שליחת הודעות בתקווה ליחס מהבחור.

וואלה! סלבס לא רוצה לאכזב את אותן הבנות, או שבעצם כן, אבל מבירור שעשתה עולה כי אותו ביטחוניסט מסוקס אחז עד לא מזמן בחברה בלונדינית ויפה העונה לשם נטלי דווידוביץ, שבזמנה הפנוי גם מדגמנת. על פי מקורבים לטרטאקובסקי, אותה נטלי הצליחה לכבוש את ליבו של בחור החסון והשניים ניהלו זוגיות במשך שנה.
אם תהיתם מדוע השניים נפרדו, אז מתברר שלאחר שערן קיבל את הפנייה מהפקת התכנית הוא הבין שהם לא יכולו לשמור על קשר כל עוד הוא נעול בוילה והשניים החליטו להיפרד כידידים. שנאמר: הוא רצה להיות פרפר חופשי בוילה.

וואלה! סלבס נפרדה מהחבר שלה לאחר שנאלצה לעבור לגור בבית שמש. בכל זאת, היא היא הכי אוהבת שקוראים לה פרוצה ברחוב ללא סיבה.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share