יום ראשון, 1 בינואר 2012

ראיון עם אחת הדיירות החדשות: "יש לי ציפיות גבוהות"

ס', בת 26 מתל אביב, התראיינה הבוקר לתכנית של סלוצקי ודומינגז ברדיו ת"א 102FM, ואפילו נידבה פרטים על ההכנות האחרונות שהיא הספיקה לעשות: "הרבה קניות, וכמובן הכנה נפשית. רק שלא אודח ראשונה", אמרה לצמד המנחים. האזינו לראיון

אחת הדיירות החדשות שייכנסו הערב אל בית האח הגדול, ס' מתל אביב, התראיינה הבוקר לתכנית של סלוצקי ודומינגז ברדיו ת"א 102FM. מהפרטים שמותר לחשוף, עולה שהיא בת 26 ומתגוררת בעיר תל אביב. ואיך היא מרגישה לגבי הערב? "עדיין לא מתרגשת. עוד לא נפל האסימון".

"רק שלא אודח ראשונה"
"יש לי ציפיות גבוהות. אני מחכה לחוויה הזאת הרבה זמן. אני בטוחה שיהיה כיף מאוד. רק שאני לא אודח ראשונה, ואז הכל יהיה בסדר", אומרת ס'. בהמשך היא גם הספיקה לספר על הכנות מיוחדות שעשתה, ולגלות איך מתכונן דייר שעומד להיכנס לבית האח הגדול: "עשיתי הרבה קניות, וכמובן הכנה נפשית. זו לא סיטואציה רגילה".

לסיום הספיקו סלוצקי ודומינגז לברך את ס' בהצלחה, וכמובן להזמין את המאזינים להצטרף הערב בשעה 21:00 אל אירוע הפתיחה של העונה החדשה.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share