יום שני, 23 בינואר 2012

האחיות של אביבית: "היא יצאה גם עם אנשים שאין להם כסף"

לימור ואושרית צופות באדיקות 24 שעות ביממה בבית האח הגדול והן כאן כדי לשבור את הדימוי המעוות שיצרה ההפקה לאחותן הנסיכה, אביבית בר זוהר. כסף? לא קריטריון בשבילה. ניתוחים? רק באף ובחזה. עירום? כל הדוגמניות עושות את זה. אביבית, הגרסה המשפחתית. הראיון המלא יפורסם מחר (ו') ב"זמן רחובות"

כשהגיעה תורה של אביבית בר זוהר לצאת אל אור הפלשים המסנוור מתוך מכוניתו השחורה והמבריקה של "האח הגדול", לא היה ספק שמדובר בנסיכה. שמלת כלה לבנה נדיבת מחשוף עטפה גוף מעוצב היטב, עגילים ענקיים, עיניים בהירות מושלמות, ריסים מוארכים ושיער לתפארת. ואז בא נאום לאומה, ערוך ומהודק כיאה למסורת האח.

"אני נסיכה", אמרה הנסיכה וצחקקה, "אמא שלי ייעדה אותי למלכת יופי מגיל קטן. לגן הייתי הולכת עם שמלה ואודם וכיום אני גרה בפנטהאוז ענק עם שלושה חדרים של בגדים אותם קנו לי החברים שלי. אני נוהגת לצאת עם גברים מאוד מבוססים, אוי... גברים, יצאתי עם יהלומן שנה, לא נתן לי לעבוד, לא עבדתי. אחרי זה היה לי חבר איש עסקים, לא נתן לי לעבוד, לא עבדתי. הייתה לי ויזה פתוחה ומעטפה עם דולרים.

"אני לא יכולה לצאת עם מישהו שאין לו, אני לא אמשך לשכיר, הוא לא ייחשב בעיני לגבר אם לא ירוויח לפחות 50-60 אלף שקל נטו בחודש. אם גבר ירוויח משכורת בסיסית ולא ייתן לי את התנאים אליהם אני רגילה, אני אהיה עצובה ולא אתפקד. עצם המהות של הגברים זה להיות פה כדי לדאוג לנו, ואנחנו... אנחנו פה".

לימור ואושרית – אחותן של אביבית, האמנם רק גברים אמידים?
לימור: "הסרטון הזה הוא הגזמה אחת גדולה. אביבית יצאה גם עם אנשים שאין להם, היא אפילו שילמה עליהם. הכסף הוא לא קריטריון בשבילה. בואי נאמר, מי שנכנס לבית צריך לעשות ממנו טיפוס מסוים, וככה בעצם היא הצטיירה".

אושרית: "קחי למשל את השיחה שהייתה בינה לבין דייר אחר שי רגב, שנחשב לאדם מבוסס. אני ראיתי את כל השיחה, שבמהלכה רגב שאל אותה אם היא לא עובדת, והיא ענתה לו במה היא עבדה בעבר, שהייתה לה מאפייה, אבל ההפקה פשוט השתיקה את זה. הם בחרו שלא להראות את הקטע הזה כדי לשמור על הטיפוס של הנהנתנית שלא עובדת ומסתמכת על כספיהם של גברים".

נו באמת, בקליפ שלה אביבית אומרת במפורש שהיא קיבלה מהחברים שלה ויזה פתוחה, מעטפה עם דולרים. ברור שאנשים ירימו גבה וירכלו.
לימור: "זה לא היה אמור לצאת ככה, היא לא תיארה לעצמה שתצטייר כך. אנחנו מכירות אותה, אנחנו יודעות שהיא אומרת הרבה דברים בצחוק. מה שהקהל בחוץ לא מבין זה שאביבית פשוט אוהבת להיות בזוגיות, יש בה הרבה אהבה והיא צריכה את החום הזה".

אושרית: "הקליפ הזה רחוק אלפי שנות אור מאביבית האמיתית. היא יצאה גם עם אנשים שאין להם כסף, היא בחורה שפועלת ממקום של רגשות, היא רוצה להתאהב, היא אוהבת להיות בזוגיות,

אבל את זה ההפקה לא הראו.

"הם גם לא הראו שהיא סיפרה שעבדה בעבר כברמנית בכל מיני מקומות אקסקלוסיביים ועשתה הרבה כסף. חוץ מזה כל הגברים האמידים האלה, היא באמת אהבה אותם, הכסף לא היה הפקטור העיקרי. גם האקסים שלה מאוד אהבו אותה, אפילו בצורה אבסולוטית".
ש כלומר העריכה אשמה.

אושרית: "ההפקה מנסה לעשות אותה טייפ קאסט מסוים והיא לא באמת כזו, בסוף אנשים יראו את זה. לנו אין מה לעשות בנדון".

כלומר עשו לה עוול כשהוצגה כבחורה רדודה.
אושרית: "מי שיראה ערוץ 20 יבין שהיא ממש לא כזו, ואני לא אומרת את זה כי היא אחותי, רואים את זה לייב. מהבוקר עד הערב היא מבשלת, אופה, מפנקת, מתעניינת, היא לא רבה עם אף אחד מהדיירים, היא נחמדה לכולם, היא לא מועמדת להדחה, היא לא יוצרת אינטריגות בבית. היא אפילו מנסה להשכין שלום, יש לה שיחות עמוקות עם רוב הדיירים ופה בעצם רואים את אביבית האמיתית. מה לעשות שלפעמים המראה שלה קצת מרתיע אנשים".
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share