יום רביעי, 11 בינואר 2012

בטי קפרא: "אביבית נחש, בזיוה יש הרבה הצגה"

על היציאה של דודו מהבית ("הוא לא עיכל את זה שאני יוצאת"), העימותים עם זיוה ("לא מאמינה לשום דבר שיוצא מהפה שלה"), הכניסה לבית אחרי החתונה ("מצטערת מאד") והחיים כצופה בערוץ 20 ("אני מגלה כמה דברים"). ראיון פרידה
בטי קפרא זוכה בכבוד המפוקפק להיות המודחת הראשונה מבית "האח הגדול" בעונה הנוכחית, שעל פי נתוני הצפייה מסתמנת כעונת השיא.

ברגע דרמטי ושובר לב נפרדה אמש בטי מבעלה דודו, שכמעט ליווה אותה עד פתח ביתם ברחובות, וכעת תחזיק לבעלה אצבעות ותוכל להירגע מעשרת הימים הסוערים האחרונים, שכללו חתונה, כניסה לבית והריון.
"שלפו אותי מחתונה, לא הספקתי לעכל דברים ואז הגיע ההריון, זה לא היה פשוט", אומרת קפרא ביום שאחרי, "אני בנאדם שמאוד אוהב חופש, קשה לחיות בבית אחד עם 17 איש וקשה לי בלי העבודה. זה היה מאוד משעמם".

האמנת שתהיי הראשונה לצאת מהבית?
"רציתי לצאת וביקשתי את זה מאלוהים בבוקר אבל למרות זאת הופתעתי כשאמרו שאני מודחת. אני חושבת שהקהל ראה שהמצב הזה לא טוב לאישה בהריון. ראו כמה אני בוכה ושזה לא בריא במצבי. ביקשתי מהקהל שיוציא אותי והם הקשיבו לי".

אז למה בכלל הלכת לתכנית?
"דודו מאוד רצה ואני הלכתי אחריו".

מה בדיוק קרה עם דודו כשיצאת מהבית?
"דודו רצה לצאת איתי. הוא לא עיכל את זה שאני יוצאת. אני אמרתי לו לחזור פנימה. ואז גם אסי, שחיכה לנו בחוץ. אמר לו שאם הוא יוצא, הוא לא יוכל לחזור. אז הוא חזר".

אני מבינה שמהיום את הולכת להיות צמודה לערוץ 20.
"לא, אני מתכוונת לחזור לעבודה ולשגרה. אני עוד מעכלת הכל, הרגעים שיצאתי מהבית עוד לא ממש ברורים לי, אני לא ממש זוכרת מה היה שם. אני מצטערת על זה שלא נתתי לדודו חיבוק ונשיקה ונפרדתי ממנו כמו שצריך. טוב, הייתי בהלם, לא האמנתי שאני אצא".

"לא מאמינה לשום דבר שיוצא לזיוה מהפה"

בטי הייתה מהדיירות שהסתדרו עם רוב האנשים בבית מלבד אחת, שהצליחה להוציא אותה משלוותה. "זיוה זה משהו לא ברור. לכולם היה תאקל איתה. היא יכולה לבוא ולדבר איתך הכי יפה ואחרי שנייה להתהפך ולהתחיל לצאת על כל העולם".

היא אמיתית?
"יש בה הרבה הצגה. באחד הריבים, כשישבנו בשולחן ארוחת ערב שישי אני קולטת שאחרי שדודו אמר לי- 'מאמי תאכלי', היא צחקה והסתכלה לברי בעיניים, זה היה צחוק ציני. אז אמרתי לה- 'מה קרה? בעלך לא אחרייך?' והיא המשיכה להגיב בדיבור הציני שלה ואז דודו רתח והכל התחיל להתלהט".

ואם זיוה תיקח את המיליון?
"אני לא יאהב את זה. זה לא יפה להשתמש בתאונת דרכים ובילד עם תרומת מח עצם בסגנון הציני הזה. היא בעצם מקרינה דברים לא נכונים. אני לא מאמינה לשום דבר שיוצא מהפה שלה".

נראה שגם עם דודו לא היה לך קל.
"לי ולדודו אין מריבות כאלה בחוץ. המקום הסגור, חוסר הפרטיות, זה שלא היה לנו ליל כלולות, כל זה השפיע. זוג אחרי חתונה צריך לבסס את הנישואין ולהיות לבד, אז הלחץ הזה, ההריון, ההורמונים, האווירה והכל ביחד, המצב נראה כמו שנראה".

בדיעבד, את מצטערת שנכנסת ככה אחרי החתונה?
"כן, מאוד. אז אני אומרת לעצמי- 'פספסתי את החתונה שלי בשביל שבוע?' אולי אם דודו יישאר בבית יותר, הוא לא יצטער".

למי הכי התחברת בבית?
"ליעל, לקותי וליוסי, פשוט כי הם אנשים טובים. בהתחלה התחברתי גם לאביבית, אבל עכשיו מהצד אני מגלה כמה דברים מסביב. היא נחש. בתוך הבית הייתי קרובה אליה והיו לנו שיחות נפש, היא לא היוותה לי איום, אבל מהצד היא פתאום נראית לי אחרת".

דודו יביא את המיליון?
"הוא יהיה את המיליון, הוא מסוגל לזה. אם הוא יילחם ולא ישקע בעצב".
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share