יום רביעי, 15 בפברואר 2012

יוסי סרור נהנה מ-15 דקות התהילה

יוסי סרור, שביום יום משמש על תקן ספר צמרת בקריות, נהנה ממעמדו החדש לאחר שהות של 38 ימים בבית הכי מפורסם בישראל: התחדש בסוכן צמוד, הצטרף כשופט בתחרות שירה בקניון ולא מפסיק לבקר בבתי קפה ומסעדות שכמובן שמחים מאוד לארח את הכוכב החדש
סרור וחברתו הטובה רונית גואטה
הדייר הכי צבעוני שיצא מבית האח הגדול, מעצב השיער יוסי סרור מקרית אתא, נהנה מאוד ממעמדו החדש ולא מבזבז זמן.

כשבוע לאחר יציאתו אל העולם החיצון, הצטייד יוספה באיש מקצוע וסיכם על שיתוף פעולה על ידי איש יחסי הציבור יריב נתי, בעלה של פליטה אחרת של הבית – דנה רון, שמייצג מספר פליטי ריאליטי.

כמובן שאי אפשר בלי קצת חלטורות, אז השבוע הצטרף סרור לצוות השופטים של תחרות "כוכב הבמה" בקריון בקרית ביאליק, ביחד עם השופט אוהד שרגאי, פליט ריאליטי נוסף (כוכב נולד 8), ושם הוא עשה הרבה שמח לקהל וגילה הבנה מעמיקה בתחום המוסיקה.

לפני התחרות הגיע סרור יחד עם חברתו הטובה מעצבת השיער רונית גואטה מ"רונית ביוטי" לבית הקפה "מילקה" בקריון (אותו הוא החל לפקוד באופן קבוע) ושם פונקו "על חשבון הבית" על ידי אחד מבעלי המקום, פלג גרינברג. לקריות באינטרנט נודע כי גם קים רטוש מקרית חיים שהודח מבית האח שבוע לפני סרור, נוהג לפקוד את בית הקפה המדובר, מאחר והוא אחד מחבריו הטובים של יואב לוי, שותף אחר במקום. במקום נרשמו "פקקים" עקב מעריצים רבים שביקשו להצטלם עם השניים.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share