יום שישי, 17 בפברואר 2012

הדו"ח היומי: סיכום היום ה-47

הדיירים הוותיקים והחדשים מתחילים להסתגל זה לזה. איך אביבית הפתיעה את צבי, האם ערן אוהב את קותי ומה גרם לתמיר ולירון לקפוץ משמחה? צפו בדו"ח המלא

בלילה חלקו זה עם זה קותי ועינב חוויות מבית ההורים והגיעו למסקנה שהם מגיעים מבתים דומים. בינתיים בנסט שיחקו יעל, סער, יאנה, ערן ואיתם במשחק החברתי "קונטקט" ובשכשוכית ישבה לבדה שרי וטענה שלא כיף בבית כמו שחשבה שיהיה.

אביבית מפתיעה לטובה
בבוקר פתחו הדיירים את העיניים לצלילי שירה של מרגלית צנעני, ומאוחר יותר בחצר צבי וקותי ניהלו שיחה על בחורות. קותי טען שלאנשים קשה להבין איך לא קורה בבית שום דבר רומנטי, על אף הבנות היפות שנמצאות בו, וצבי הסכים איתו והוסיף שאביבית מפתיעה אותו לטובה, למרות שהיא לא מסוג הבחורות שהיה יוצא איתן. באותה העת בסלון טענה אביבית שצבי מסתכל עליה מוזר, ובשיחה אישית לירון אמרה לערן שצבי וקותי ממש מתאימים, אך כשערן הגיב בהסתייגות לירון טענה שזה בגלל שהוא לא אוהב את קותי. ערן הדגיש שזה לא נכון, וטען שבשיחה ביניהם שהביאה לפיצוץ הוא פשוט לא התנסח נכון.
לקראת הצהריים מזג האוויר השתנה ותמיר ולירון יצאו לפינת העישון הסגורה בניילון והתלהבו מהברד שירד וכיסה את החצר. בצהריים אביבית תמהה איך יכול להיות שאין משימה היום בעוד יעל טענה שעוד תהיה, ואכן, בשעות אחר הצהריים אביבית גילתה, לשמחתם כולם, שכפתור חדש שהוצב בסלון משמיע מוזיקה בשעת לחיצה עליו.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share