יום ראשון, 19 בפברואר 2012

הדו"ח היומי: סיכום היום ה-49

הדיירים החדשים והוותיקים העבירו שבת חורפית בבית. מה גרם לעינב לבכות, למה קותי מגעיל את יאנה והאם צבי הוא הטיפוס של אביבית? צפו בדו"ח המלא

בלילה עינב ואיתם שוחחו במטבח, שיחה בה עינב פרצה בבכי כשהיא אומרת לאיתם שהיא לא מבינה איך הוא עיוור ומקבל את זה. איתם הסביר לה שהוא חווה את העולם ומצליח ליהנות ממנו, אך עינב אמרה שזה עדיין כואב לה. באותה העת בפינת העישון אמר באותו הנושא סער ליעל שלאיתם יש הזדמנות בתכנית להציג את עצמו באמת, ולא רק כ"עיוור", כפי שהוא בוודאי נתפס בהיכרות ראשונית שלו עם אנשים מחוץ לבית.

הטייפ קאסט של ערן ואביבית

בבוקר אביבית אמרה לצבי שהוא ולירון, הדיירים החדשים, מתאימים מבחינת טייפ קאסט לערן ולאביבית עצמה, מה שלטענתה אכן גרם למרחק ביניהם. צבי צחק וייעץ לה להתחיל לרדוף אחריו ולתת לזמן לעשות את שלו. מאוחר יותר בסלון סיפר תמיר לדיירים שבילדותו לא הצליח להסתדר בבית הספר, ושבכיתה ט' עשו לו מבחנים פסיכוטכניים כדי לדעת איפה לשלב אותו בתיכון, בסיומם אמרה פסיכולוגית לו ולהוריו שלא יצא ממנו כלום ושהוא לא מתאים לבחינות הבגרות. תמיר מודה שהיה לו קשה לשמוע את זה, אך מספר שבאותו רגע הוא אמר שזה לא נכון, ואכן עבר את בחינות הבגרות בקלות ואף עשה תואר באוניברסיטה. לסיכום תמיר סיפר לדיירים שהוא מתחרט שלא עמד יותר על שלו בצעירותו.
קותי מגעיל את יאנה?
בהמשך היום בחדר השינה בשיחה אישית אמר קותי לתמיר שמפריע לו שיאנה יושבת ליד ערן ומתייחסת אליו ותמיר אמר שקותי חייב להתעלות ולהתאים את עצמו לסיטואציה. בינתיים במטבח אמרה יעל ליאנה שקותי עושה לעצמו נזק, ויאנה טענה שקותי ילדותי והשהרחמים העצמיים שלו מתחילים להגעיל אותה. אחר הצהריים ערכו הדיירים ישיבת תקציב וקותי העיר לאביבית שהיא מתייחסת לרשימה כאילו היא בשביל הדיירים האחרים ולא גם בשביל עצמה, וכשאביבית טענה שזה לא קשור, קותי יצא מהישיבה. שרי הצטרפה אליו והציעה לו לדבר על הנושא עם אביבית מאוחר יותר, אך קותי הודיע שהוא לא רוצה שום קשר עם אביבית.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share