יום רביעי, 29 בפברואר 2012

הדו"ח היומי: סיכום היום ה-59

הדיירים מתמרנים בין עברית לספרדית. למה תמיר לא רוצה להישאר עם ויקטוריה לבד, מה ויקטוריה מנסה להגיד לערן ומי לימד את מי לדבר לפני השידור? צפו בדו"ח המלא

את הבוקר פתחו ויקטוריה ותמיר בשיחה של ספרדית, אנגלית והרבה הבעות פנים ותנועות ידיים והצליחו לנהל שיחה, עד ששיר הבוקר נשמע ברחבי הבית וויקטוריה הקופצנית העירה את הדיירים בריקודים. תמיר אמר מאוחר יותר לסופי שויקטוריה חמודה וחבל לו שקשה לתקשר איתה,והודה שבמהלך הבוקר היה נבוך להיות איתה לבד.

איך אומרים נחמד?
בהמשך היום ביקשה ויקטוריה מסופי שתלמד אותה להגיד בעברית "אתה מאד נחמד", ומיהרה למטבח כדי להגיד את המשפט לערן, אך עד שהגיעה כבר שכחה מה שלמדה ואף אחד לא הבין מה היא מנסה להגיד. ויקטוריה לא ויתרה וחזרה לחדר השינה, שם קותי עזר לה להיזכר, וכשויקטוריה הצליחה להגיד לערן את המשפט כל הדיירים מסביב היו מרוצים.
לקראת הצהריים הדיירים שרו בחצר את השיר "איזה יום שמח", בעוד לירון אמרה לערן שהיום השמח תלוי באיזה דייר יילך בערב. לקראת ערב המועמדים להדחה התחילו לארוז, ולירון אמרה לאיתם שיש לה תחושה שהיא המודחת. לקראת השידור הדיירים בחנו את ויקטוריה על המילים שלמדה בעברית אבל היא החליטה להפוך את היוצרות והתחילה ללמד אותם איך אומרים בספרדית את שמות הרהיטים והחפצים בחדר.
בסוף הערב הודחה לירון זהבי ועזבה את הבית.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share