יום חמישי, 16 בפברואר 2012

גם יעל ברון זוכה לביקור ממסוק

גם יעל ברון מקבלת מסוק. ככה זה כשיש משפחה אוהבת. מה אביבית תגיד על זה?
מסתבר שטרנד המסוקים שכבר התחיל בעונה הקודמת עם מסוק ששלח דידי הררי כדי להראות קצת אהבה לנופר מור וכמובן המסוק ששלח בן זוגה של דנה רון כדי לחזק את ידה אחרי הריבים החוזרים והנשנים עם פרידה, ממשיך גם השנה. רק אתמול בעת שצפינו בפרק ראינו את המסוק המפואר שאירגנה המשפחה של אביבית כדי להוכיח לה שאוהבים אותה בחוץ ועכשיו עוד מתמודדת זוכה למחווה החביבה.
מסתבר שהילדים החמודים של הפסיכולוגית של הבית, יעל ברון, החליטו לעודד את אימם אחרי הלחץ והמשבר הגדול בהדחה האחרונה והחליטו גם הם לשכור מטוס שיחוג מעל בית האח וייתן לאימא שלהם קצת כוח להמשך הדרך. על השלט במסוק הם רשמו "אוהבים אותך אימא" והוסיפו את שמות החיבה שלהם. אנחנו צירפנו לכם את הסרטון הרשמי באדיבות הבן אסף וכמובן תמונות בלעדיות. אנחנו עדיין מחכים שמישהו יעלה לנו את אותה מחווה בדיוק. נראה לכם שזה יקרה מתישהו? אסף ואחותו שילמו לבד על התענוג ולכל אלה שחושבים שמדובר במתנה יקרה- זה עלה פחות מ-5000 שקלים. סתם שתדעו.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share