יום שני, 13 בפברואר 2012

מסוק למען אביבית בר זוהר מעל בית האח הגדול

האחיות של אביבית בר זוהר החליטו לעשות לה מחווה לרגל חג האהבה והרימו לאוויר מסוק עם שלט תמיכה שחג מעל לבית האח הגדול. וואלה! סלבס אווירון
כמדי עונה, גם השנה החליטו בני משפחה של אחד הדיירים בבית האח הגדול, להרים מסוק שיחוג מעל לבית הכי פופולרי במדינה ועליו שלט תמיכה בדייר. הפעם מי שהקדים את שאר המשפחות וחשב על הרעיון, היו האחיות האוהבות של הדיירת עם השפתיים הכי גדולות בבית - אביבית בר זוהר.
חג אהבה שמח. השלט
ברגעים אלו, עושה את דרכו מסוק לאולפן שבנווה אילן, כשבתוכו יושבות האחיות של בר זוהר. ואליו מחובר שלט שעליו כתוב: "ליאנה ואביבית חג אהבה שמח". גורמים המעורבים בהפקה הזו מספרים כי השלט נכתב בהומור וזאת על מנת לגרום לשלום בית ולאחווה בין שתי הבנות ובנוסף השתיים מתכננות להשליך מכתב מעודד אל חצר הוילה.

כזכור, בימים האחרונים נמצאת בר זוהר במצב רוח ירוד וזאת בעקבות המריבות עם יאנה וקותי. "האחיות בסך הכל רוצות לעודד את אביבית שנמצאת בבית", סיפר מקורב למשפחה, "אנחנו מקווים שבהפקה לא יכניסו אותה לבית ויתנו לה לראות את המחווה וכך מצב הרוח שלה יתרומם מעט".

וואלה! סלבס הרימה פעם מסוק לאוויר רק בשביל לחפש את בעלה שנעלם. בסוף התברר לה שהוא ברח. באסה
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share