יום ראשון, 19 בפברואר 2012

צבי בבלוג אישי: "הגברים בבית הם כוסיות"

צבי פורטל מעיד על עצמו שהוא גבר אמיתי, והוא יודע שגם אנשים שכבר מכירים אותו הולכים לגלות עליו דברים חדשים: "אין לי יותר מדי חששות או פחדים", הוא מודה. "אבל יש לי סיכויים גבוהים מאוד להגיע לגמר"
צבי פורטל נכנס באמצע העונה לבית האח הגדול, אך כפי שניתן להסיק מבלוג אישי שצילם במלון - זה לא מוריד לו מהביטחון העצמי: "יש לי חודש וחצי לתת שואו", הוא אומר. "וזה מה שאני הולך לעשות".

"בגדול, אין לי מושג למה בחרו בי. אבל אני יודע שהצופים יאהבו אותי. הם פתאום יבינו שיש גבר בבית, שאומר את מה שהוא רוצה ולא מתבייש. גבר שיודע להתנהג עם הנשים בבית. הגברים שיש עכשיו נראים לי כוסיות. נראה לי שאהיה בורג מרכזי בבית", ממשיך פורטל.

"אין לי יותר מדי חששות או פחדים", הוא מודה. "אנשים שמכירים אותי יגלו צבי חדש. יש לי סיכויים גבוהים מאוד להגיע לגמר. בעונות הקודמות היו דיירים חזקים שהיו ברור שיגיעו לחמישייה, אבל דווקא בעונה הזו אני לא רואה קודקודים", מסכם פורטל.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share