יום רביעי, 15 בפברואר 2012

ראיון עם שי רגב ליוו המודח

שי רגב נדהם לגלות שהוא היה חלק ממשולש רומנטי ("לא ידעתי שזה הגיע ביניהם לרמה הזו"), שולל קשר רומנטי עם אביבית ("יש לה בעיה בהתנהלות הזוגית"), תוקף את ערן ("הכי צבוע בבית") ומקווה לא לראות את קותי יוצא אחרון מהבית ("הוא כל הזמן מתבכיין"). ראיון

אחרי חודש וחצי של שהות בבית "האח הגדול" עם מערכת יחסים מורכבת ולא ברורה עם אביבית בר זוהר, הודח אמש שי רגב מהבית. רגב (35), שנכנס לבית על תקן איש העסקים העשיר היה אמנם חלק ממשולש רומנטי, אלא שהוא ממש לא ידע עליו.

"הדברים קרו מאחורי הגב שלי, לא היה לי מושג שהיא פיתחה רומן עם אדון תה (ערן- י.ה", הוא מצהיר במפתיע בבוקר של אחרי ההדחה. "לא ראיתי את זה שם, נראה לך שאם הייתי רואה את זה שם, הייתי נשאר במקום כזה? ממש לא. לא ידעתי שזה הגיע ביניהם לרמה הזו, אחרת הייתי חותך מזמן".

מבחינתך, הייתה מערכת יחסים אמיתית בניכם?
"באותו רגע זה מרגיש אמיתי. מערכת היחסים עם אביבית לא הייתה בשביל להתקדם במשחק, חד משמעית. אני לא מתנהל ככה בזוגיות ביום יום, אם כי יאמר להגנתי שאביבית הסתירה דברים ושידרה שהיא רוצה כשבעצם לא ידעתי מה קורה מאחורי הגב".

הספקת לראות קצת איך נראתה מערכת היחסים שלכם מבחוץ
"ראיתי את הפרק שאביב הגיע ומאוד אהבתי את מה שראיתי שם. אמרתי לה שם הכל בפנים, התנהגתי מולה כמו שאני מכיר את עצמי וכשאביב נכנס שמרתי על מרחק ולא נכנסתי לפרובוקציות למרות שיכולתי לעשות את זה בקלות. למעשה זה שאביב נכנס לבית היה הדבר הכי טוב שקרה לי, כי זה שם סוף לקשר שלי ושל אביבית".

יש סיכוי שיהיה משהו בינך לבינה כשהיא תצא מהבית?
"קשה לי להאמין עכשיו מאחר וגיליתי את כל הדברים שקרו מאחורי הגב שלי. אני יכול להגיד שיש באביבית המון יתרונות, כבנאדם היא מיוחדת מאוד אבל ההתנהלות שלה בזוגיות בעייתית. עם איך שהיא מתנהלת בבעייתיות בזוגיות אני לא הייתי נמצא איתה וגם כל העניין הזה שהיא מחפשת מישהו עם כסף זה בעייתי".

אתה קצת סותר את עצמך. נכנסת והצגת את עצמך כאיש עם כסף.
"זה ממש לא נכון, לא החצנתי את זה חוץ מתעודת הזהות בהתחלה. הייתי מאוד צנוע, גם הדיירים בבית אמרו לי שאני לא מדבר על זה בכלל. לא הדגשתי את זה אבל גם לא התביישתי בזה. מצליחנות זה לא משהו להתבייש בו. מעבר לזה, לא ידעתי ביום הראשון שאביבית מחפשת כסף, לא ראיתי את תעודת הזהות שלה וזה לא הדבר הראשון שנאמר, למרות שיאמר לזכותה שהיא חשפה את זה די מהר"
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share