יום חמישי, 23 בפברואר 2012

האח הגדול עוזר לדיירים להפסיק לעשן

במסגרת משימת החצי זכו הדיירים למחווה מיוחדת מהאח הגדול: סדנת גמילה מעישון ממדריך מקצועי ומנוסה. האם זה יעבוד? צפו בסדנה, ובואו ללמוד בעצמכם איך עושים את זה

חלק מהדיירים לא מסוגלים להסתדר בלי הסיגריות שלהם, אך נדמה כי בימים האחרונים המגמה מתחילה להשתנות. במשימת החצי שם לב האח הגדול לכך שהדיירים עושים מאמץ להישאר ערים ולהפחית בכמות העישון. כדי לעזור להם להצליח נכנס לחדר האח הגדול דוקטור גיא, מומחה לגמילה מעישון. הוא שוחח איתם במשך חצי שעה על נזקי העישון ותהליך הגמילה, כאשר השיחה עצמה היא רק הצעד הראשון בדרך לגמילה של כל דיירי הבית.

חלק מהדיירים היו קשובים מאוד להסברים על הגמילה ולקחו לתשומת ליבם את ההערות של דוקטור גיא. בימים הקרובים נגלה האם הסדנה הצליחה, ונוכל לעקוב אחר הדיירים כשהם נלחמים ברצון לעזוב את הסיגריות.

האח הגדול מציע גם לכם להיגמל
בישראל מאות אלפי מעשנים אשר מחכים להזדמנות להפסיק לעשן. אם גם אתם צפיתם בדיירים והבנתם את ההשלכות של העישון על הבריאות שלכם, באפשרותכם ליצור קשר עם המומחה לגמילה ולהצטרף לכל מי שכבר הצליח לעשות את זה.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share