יום רביעי, 29 בפברואר 2012

גואל וליהיא מפרגנים לסופי: "יכולה להגיע לגמר"

ליהיא בטוחה שיעל יצאה מהבית כי עמדה להדחה מול האנשים הלא נכונים, גואל התרגש מהווידוי של יאנה ושניהם מופתעים מהשינוי שחל בסופי וגם מהמרים על הזוכה. צפו בתכנית המלאה של "אחי, נדבר בבית"

גם השבוע התכנסו גואל, ליהיא וזוהר ישראל בתכנית האינטרנטית "אחי, נדבר בבית" כדי לדון בכל מה שקרה בבית האח הגדול בשבוע האחרון, וקרה הרבה. דווקא ההדחה הערב הוגדרה כ"הדחה הכי צפויה של העונה", וגואל וליהיא הסכימו ש"אתה לא יכול להיות בבית האח הגדול בלי להיות רצון כלשהוא לעגל פינות ולשנות מהמנהגים שלך. לירון לא עשתה מאמץ מינימלי". מצד שני - שניהם סימנו את סופי כפייבורטית חדשה. "היא עולה ועולה", אמר גואל, "היא לא דמות בתכנית, אלא צופת התכנית הקלאסית".

יעל ברון, המודחת השישית, הצטרפה אף היא לשידור וליהיא טענה שההדחה שלה היתה תוצאה של נסיבות, והסבירה שאם יעל הייתה עומדת להדחה מול דיירים אחרים היא היתה נשארת בבית. גואל הוסיף ואמר שכשהוא ראה את יעל הוא הצטער שהיא לא היתה איתו בבית האח הגדול.

על הקשר של אביבית וצבי אמרה ליהיא שאביבית מצחיקה אותה, אך גואל טען ש"היא פשוט מתישה". יעל הסבירה שאביבית, כהגדרתה, "מבינה איזה פיתיון אוכל איזה דג", וטענה שחבל שאביבית לא באמת מרגישה כלפי הגברים את מה שהיא מראה להם. ליהיא הוסיפה באותו נושא שהיא חושבת שאביבית באמת רוצה את צבי, אבל רק בתוך הבית, ושבחוץ הקשר הזה לא יחזיק מעמד.


מהמרים על תמיר
דייר שליהיא וגואל היו תמימי דעים לגביו הוא דווקא תמיר, ששניהם הכריזו שהולך ומסתמן שכהימור בטוח לזכייה. זוהר טען שנראה שאין לו מסכות, וליהיא הסכימה איתו וטענה ש"יש לו את המוזרות שלו, אבל הוא מדהים". גם ליעל היו רק מילים חמות להגיד על תמיר: "שיחת עומק איתו זה שיחת עומק, טוב לב זה טוב לב" היא אמרה.
גואל הסכים איתן אך הדגיש שדיירת שריגשה אותו במיוחד השבוע היא דווקא יאנה, ששיתפה את האח הגדול ודיברה בכנות על המצב הכלכלי שלה לעומת זה של אחרים. גואל גם הכניס את יאנה להימורים שלו כחלק משישיית הגמר, ביחד עם קותי ותמיר, בעוד ליהיא מצידה טענה שגם סופי יכולה להגיע לגמר.

כמו בכל שבוע נערך בתכנית הסקר השבועי, ואחרי שבשבוע שעבר בחרו הגולשים באביבית כדיירת הכי נשית בבית, השבוע השאלה היא מי הדייר הכי רגיש בבית. גואל טוען שתמיר, אבל חושב שהקהל יבחר באביבית, וכשזוהר הציע כאפשרות את שרי, סיכמה ליהיא ואמרה: "שרי? היא נעלמה לגמרי".
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share