יום חמישי, 23 בפברואר 2012

מה הקשר בין לירון זהבי לליהיא גרינר?

איך נראית שרי גבעתי בלי איפור? מי החבר החדש של שירלי בוגנים? מה מתכננים טום קשתי ועמיר גולדברג? מלכת הביצה
מתוך הפרסומת. זהבי* לירון זהבי, הדיירת החדשה בבית "האח הגדול", חלמה מאז ומעולם להתפרסם. בין הנסיונות להפוך לאייטם הבא היא השתתפה בתחרות תגלית השנה של "מעריב לנוער" ודגמנה לקמפיין של קוקה קולה וגלידות נסטלה. עכשיו קיבלנו מידע מדהים שיפיל אתכם מהרצפה (טוב, לא בטוח): זהבי דיגמנה לצילומי פרסומת לפיאות של רבקה זהבי (ששם המשפחה הזהה מקרי לחלוטין), שעיצבה לאחרונה שלל פיאות לקרחת של לא אחרת מבוגרת "האח הגדול", ליהיא גרינר. מקורביה של זהבי טוענים כי כבר זמן רב היא חולמת על קאמבק ולכן נכנסה לבית האח כדי לסמן וי על קמפיין נוסף. אז מה, בקרוב נראה גם אותה בהשקות?

* בין גיחות בלתי פוסקות לחו"ל מצאה שרי גבעתי גם זמן לטיפוח הקשרים המשפחתיים. הדוגמנית נצפתה בשבוע שעבר באולם האירועים "ירוק על המים", בבר המצווה של בן משפחתה, כשהיא פחות נוצצת מהרגיל. כן, כן, רבותי, זוהי שרי גבעתי נטולת איפור לחלוטין. מזהים? גם אנחנו לא כל כך.

* בזמן שחמי בראל מחפש דירה משותפת לו ולנטלי דדון, גם האקסית שירלי בוגנים לא מעבירה את הלילות הקרים לבדה וכבר חודשיים מתנחמת בזרועותיו של בחור חדש, איש עסקים העונה לשם לירן סרוק. השניים אף מתכננים חופשה משותפת בתאילנד.

* יוסי סרור, פליט "האח הגדול" הידוע גם בכינויו יוספה, החליט שהבילוי הראשון שלו יהיה דווקא בפסטיבל הנשים באילת. לנו זה נראה בהחלט מתקבל על הדעת.

* טום קשתי מנצל את דקות התהילה ונמצא במו"מ מתקדם לצילומים משותפים עם בוגר "האח הגדול", עמיר גולדברג, לקמפיין של ג'ינסים. אגב, אדל האקסית, חגגה בסוף השבוע מסיבת גיוס ופרידה מהחברים, ואתמול בבוקר טסה לחופשה רגע לפני שתתייצב בתחילת מרץ בבקו"ם ותהפוך לחיילת.

* ליאור שליין צייץ את הדברים הבאים בטוויטר, בנוגע לזוגתו: "טוב שהכנתי את המקלט במקרה ונתקוף באיראן, והורדתי לשם שק שינה, תיק לעזרה ראשונה ואטמי אזניים. פמיניסטית פמיניסטית, אבל כשאתה שוכח את הוולנטיינ'ז...". אנחנו לא ממש דואגים לו למקום לישון, בעיקר כי הוא ומירב מיכאלי גרים בשתי דירות שונות באותו בניין.

* גלית לוי חגגה בסופשבוע יום הולדת ארבעים, רק שבמהלך האירוע גנבו לה את הנייד עם כל הזיכרונות. בגלל שהמעצבת לא עשתה גיבוי לאנשי הקשר, תדעו שאם אתם מתקשרים אליה לסלולרי החדש, תסמסו לה לפני מי אתם, כדי שלא תקבלו סינון.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share