יום רביעי, 15 בפברואר 2012

צבי וקותי מתקרבים

כבר בערב הראשון של צבי בבית הוא מצא עם קותי שפה משותפת, והשניים ניהלו שיחה קולחת על ההערצה לאוחנה והקשר למירי בוהדנה. תחילתה של ידידות נפלאה?
בבית האח הגדול נוצרים קשרים מפתיעים שקשה להסביר, אבל יש גם חיבורים טבעיים שמגיעים ממקום של הבנה הדדית אמיתית ועמוקה: בשיחת ההיכרות של קותי וצבי גילו השניים עד מהרה שהם חולקים הערצה משותפת לאלי אוחנה, הבנה שהפכה את השיחה לאינטינמית בהרבה.

"החכמה היא לצמוח מאיפה שאתה בא"
קותי שיתף את צבי בתחושת ההשראה שהוא שואב מדמויות כמו אוחנה, וצבי אמר בתגובה ש"החכמה היא מאיפה שאתה בא - לצמוח. אני מאמין לך שבאת ממקום שהוא טיפה קשה - אז דווקא משם", קותי הסכים איתו וצבי הוסיף ש"אתה נמצא עכשיו במקום טוב. תצא מפה עם ראש למעלה".
החיבור בין השניים התגלה כקוסמי ממש כשהם עברו לדבר על מושא הערצה נוסף של קותי - מירי בוהדנה. צבי טען שהוא חלק עם הדוגמנית אוטובוס בטיול שנתי בעבר הרחוק, בימים בהם היא עוד היתה עם גשר על השיניים, וקותי הנרגש חשף ששניהם שירתו במוזיאון חיל האוויר, ושאבא של הדוגמנית מתגורר, ממש כמו קותי, בבית שמש. העולם קטן, ונראה שבין השניים עוד תצמח חברות גדולה.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share