יום שני, 20 בפברואר 2012

לירון מנקה כדי להירגע - ואביבית מתעצבנת

לירון זהבי נכנסה לחדר האח הגדול כדי לשתף אותו בקשיים שלה, וסיפרה שכדי להתמודד עם המצב החדש היא תלך לנקות את המטבח. אבל אביבית לא ראתה את זה בעין יפה

ביום ה-46 בבית, יממה אחרי שלירון זהבי הצטרפה לדיירים, נכנסה הדיירת החדשה לאח הגדול כדי לספר איך היא מרגישה: "אני לא רגילה לאור הזה, ואני בעיקר חושבת על יום ההולדת של הבת שלי שחל היום".

"מוזר לי", מודה לירון. "בחוץ אני בדרך כלל בקונטרול ואיבוד השליטה הזה מלחיץ אותי. איך אני הולכת להתמודד עם המצב החדש? אלך לנקות", הודיעה - ומיד ניגשה לבצע.
בסשן נקיונות מאסיבי עם עינב זרקה וצחצחה לירון כל דבר שנגעה בו. אביבית, שבאותו זמן ישבה בחוץ עם צבי וקותי, חששה שישתלטו לה על המטבח והזהירה את לירון שבקרוב היא הולכת לבשל וסביר שהכל יתלכלך מחדש. צבי וקותי שנשארו לבדם בפינת הישיבה ניצלו את ההפוגה כדי לדבר על המראה של לירון ואביבית, כשקותי מתריע בפני צבי על המראה של אביבית כשהיא בשכשוכית.

אז לאיזה רמות ניקיון הגיעו עינב ולירון ולמה קותי חושב שלירון התחברה לערן? צפו בקטע המלא.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share