יום שלישי, 28 בפברואר 2012

ויקטוריה החליטה: סופי טסה לארגנטינה

סופי קרבצקי נבחרה על ידי האורחת ויקטוריה לנסוע ולהצטרף אל בית האח הגדול בארגנטינה, שם היא תנחת כבר ביום חמישי בבוקר. סופי גם תקח חלק במשימת התקציב השבועית, ותנסה לעזור לנבחרת ישראל לנצח במשחק הכדורגל מול הדרום אמריקאים
סופי קרבצקי (צילום: רונן אקרמן ,יחצ)ויקטוריה אירולגי הצטרפה לבית האח הגדול בישראל רק ביום ראשון אך כבר הספיקה להשפיע בצורה משמעותית על הדיירים. בנוסף להתאקלמות וקשיי השפה, התבקשה ויקטוריה לבחור דייר או דיירת שיעלו על טיסה לארגנטינה וייכנסו במקומה לגראן הרמנו. אחרי לבטים רבים החליטה ויקטוריה שסופי קרבצקי היא זו שתסע, בתנאי שלא תודח, ובכך נתנה את האות למשימה חוצת יבשת שתתרחש השבוע בין שתי המדינות.

סופי עמדה השבוע להדחה יחד עם לירון וצבי אך הצופים החליטו להשאיר אותה, וכעת היא מקבלת הזדמנות נוספת לשפר את כישורי הספרדית שלה.

כבר מחר תעלה סופי על המטוס וביום חמישי בבוקר תנחת בארגנטינה, ובמהלך הביקור שלה שם תקח חלק חשוב במשימת התקציב השבועית. הדיירים יתאמנו במהלך סוף השבוע הקרוב על ביצועי הכדורגל שלהם ואף יזכו לביקור חגיגי של חיים רביבו. ביום שבת יתקיים המשחק המסקרן בין ישראל לארגנטינה, אותו ישדרו רביבו ויורם ארבל, וסופי תנסה כמובן לעזור לחבריה בבית האח הגדול.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share