יום שלישי, 14 בפברואר 2012

האח הגדול לא קיבל אישור להכניס פרה לבית

משרד החקלאות דחה את בקשת התוכנית להכניס פרה לבית האח הגדול במסגרת אחת המשימות. "הכנסת הפרה היה גורם לה סבל"
נא להתנהג בהתאם: הפקת התוכנית "האח הגדול" ביקשה ממשרד החקלאות אישור להכניס פרה לבית, לצורך חליבתה באחת המשימות המוטלות על הדיירים. משרד החקלאות סרב לבקשה היות ומדובר בסיטואציה שתגרום לפרה סבל.
פרה ברפת. לא מדובר באחת מהדיירות החדשות
הממונה על פי חוק צער בעלי חיים במשרד החקלאות אמון, בין היתר, על מתן היתרים להשתתפות בעלי חיים במופעים. ד"ר נירית צפורי-ברקי, הממונה על פי חוק צער בעלי חיים במשרד, בחנה את הבקשה והחליטה שלא לתת היתר להשתתפות הפרה בתכנית.
לדבריה, הפרה רגילה לשגרה ולסדר יום של חליבה על ידי מכונת חליבה שלוש פעמים ביום, אכילה ורביצה. "בתכנית אמורה הפרה להיחלב ידנית, על ידי אנשים שאינם מנוסים בכך, וכאשר היא מוקפת במספר לא מבוטל של משתתפים סביבה", ציינה צפורי-ברקי.

"הפרה היא חיה חברתית המורגלת להיות חלק מעדר של פרות, והשתתפותה בתכנית, כשהיא מבודדת מהעדר, עשויה לגרום לה למתח, הוסיפה צפורי-ברקי, "בשל כל הסיבות האלו, ישנו סיכוי סביר
כי יגרם סבל לפרה, ולכן לא יינתן היתר לתכנית להכניס את הפרה לתוך הבית".

במשרד החקלאות מסבירים כי, כל השתתפות של בעל חיים במופע כלשהו, החל באירועים בקניונים ופינות ליטוף, דרך השתתפות בתערוכות וכלה בהשתתפות בפרסומות ותכניות טלוויזיה – דורשת את אישור המשרד, שניתן בהתייחס לסוגיית רווחת בעלי החיים – האם במהלך המופע, בהכנות אליו, או באופן החזקת בעלי החיים הקשורים אליו, יגרם סבל לבעל החיים.

NRG
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share