יום רביעי, 29 בפברואר 2012

אולה: סופי קרבצקי טסה לארגנטינה , פפראצי רותח

סופי קרבצקי גברה על כל דיירי בית "האח הגדול" ונבחרה להיות זו שתטוס לארגנטינה. קבלו אותה מגיעה לשדה התעופה, שנייה לפני שהיא עולה למטוס. פפראצי רותח
סופי קרבצקי, האח הגדול (צילום: ראובן שניידר  ,mako)סופי קרבצקי הופתעה אתמול שויקטוריה, הדיירת הארגנטאית, בחרה בה להיות הדיירת שתטוס לבית "האח הגדול" בארגנטינה. אבל אותנו זה לא באמת הפתיע, אנחנו כבר הבנו ששום דבר עם סופי לא באמת צפוי. היא התחילה כדיירת לא מאד בולטת ועמדה פעמים רבות להדחה. למרות כל זה - אין ספק שסופי מסתמנת כאחת הדיירות היותר חזקות בבית.

אם העובדה שקרבצקי שורדת כל פעם מחדש את הדחת הקהל לא סיפקה אתכם, הנה הגיעה ויקטוריה והוכיחה לנו שגם לטעמה סופי מעניינת, חביבה, נעימה ואטרקטיבית בכדי שתהיה זו שתטוס לבית בארגנטינה.
היום, בשעות הצהריים יצאה קרבצקי מהבית בנווה אילן כשהיא מלווה באנשי הפקה, עטופה כמו שצריך (גם כי נפלה על יום חורפי במיוחד וגם כדי להסוות) ועם אוזניות שיעזרו לניתוק מלא במידה ומישהו ינסה לזרוק לכיוונה משהו.

מה שאומר שבזמן שאתם קוראים את השורות האלו, קרבצקי כבר סיימה את הבדיקה הבטחונית בשדה התעופה בן גוריון ועושה ברגעים אלו את דרכה, בטיסה ארוכה מאוד, לארגנטינה.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share