יום רביעי, 29 בפברואר 2012

לירון: "בין צבי לאביבית יש רק אסטרטגיה"

לירון זהבי הודחה מבית האח הגדול וקיבלה הזדמנות לספר מה היא באמת חושבת על המתמודדים: "אין שם רומנים. בין קותי ליאנה יש משחקים של משיכות בצמה, ובין אביבית לצבי יש רק אסטרטגיה", היא אומרת. "מה למדתי? שאני יודעת להתאפק גם כשצועקים עליי"

לירון זהבי הספיקה לבלות שבועיים בבית האח הגדול, ובסופם החליטו הצופים שהיא תהיה המודחת השביעית. כבר מהרגע הראשון בבית סיפרה לירון כמה הבת שלה חסרה לה, וגם התהפוכות הרגשיות והחוויה האינטנסיבית שעברה לא הצליחו להשכיח את הגעגועים.

"למה אני מחויכת? נראה כאילו הספיק לי, למרות שביום וחצי האחרונים חל שיפור. הבנתי שמה שאני לא עושה אני עושה בסדר ובשורה התחתונה אני מי שאני", הסבירה לאיילה רשף בדרך הביתה.

"הגעתי עם הסגנון שלי ולא חשבתי על מי שנמצא בבית כבר חודש וחצי. לא הבנתי שאני צריכה להתנהג בכפפות של משי, וכשהבנתי את זה היה מאוחר מדי", הסבירה לירון. "אם הייתה לי אסטרטגיה הייתי מתחילה הפוך", היא מודה, "וחוברת לג'יפה. אני לא אהיה צבועה כלפי אף אחד ולא אלקק לאף אחד בשביל להיות אהובה. אני חושבת שאני מספיק חמודה בשביל שיאהבו אותי בזכות עצמי".

"עינב מביכה את עצמה מהרגע שהיא נכנסה"
"כמו שאמרתי לאביבית, הלוואי והייתי יכולה להעביר לה דברים שלמדתי בשנים האחרונות. אם הווייב שלה היה פתוח היא הייתה יכולה לקבל ממני המון כוחות", סיפרה לירון על הרושם שלה משאר הדיירים. "עינב מביכה את עצמה מהרגע שהיא נכנסה. היא כל היום אחרי אביבית. יאנה היא בחורה טובה, אבל קצת מחפשת אינטריגות. הן פשוט ילדות", סיכמה זהבי.

ומה לגבי הרומנים שיש בבית? אם שואלים את לירון, זה בכלל לא קיים: "קשה לי לקרוא למה שיש בין יאנה לקותי אהבה. זה יותר משחקים של משיכה בצמה. ולגבי צבי ואביבית, מדובר באסטרטגיה".

לגבי המיליון, לירון מקווה שזה יהיה מישהו שיידע מה לעשות עם הכסף ונזכרת ברגע בו אמרה לעצמה שהיא לא מסוגלת יותר: "כשצבי פתח עליי וכשצעקו עליי בלי להצליח לסיים משפט לא הגבתי, למרות שהרגשתי דקירות של סכינים מאחורי הגב. אבל למדתי שאני יודעת להתאפק".
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share