יום חמישי, 16 בפברואר 2012

עינב מ"האח הגדול": "אני הולכת להכנס בסער"

עינב ויינר הולכת להכניס לא מעט פלפל לבית האח הגדול, קותי בא לה הכי טוב ("הוא משלנו, שכונה כמו שצריך") גם אביבית ("נשיות אמיצה"), סער פחות ("אני הולכת לריב איתו שחבל על הזמן") ועדיף לכם לא לעצבן אותה ("מי שבא לי לא טוב בעין אני נכנסת בו בכל הכח")
עינב ווינר פברואר 2012 (צילום: ראובן שניידר  ,mako)עינב ויינר נכנסה לפני ימים ספורים לבית "האח הגדול" על תקן התבלין שיפלפל קצת את המקום והנציגה הקולנית של עדת המלאווח. "הבית השנה זקוק לריענון דחוף" היא צורחת בהתלהבות, "חובה להכניס קצת דם חדש בשביל להתסיס את האווירה, ובשביל זה אני פה".
מה את מתכננת עבור הדיירים?
"בעונה הזאת אין שום גיבוש בין הדיירים כמו שהיה בעונות קודמות וזה לא תקין. אני רוצה להקים בבית קבוצה מגובשת וחזקה של דיירים שתפרגן אחד לשני במקום להתעסק בשטויות. נראה למי אני אתחבר שם, אני לא בן אדם שנקשר לאנשים סתם, הם צריכים לעניין אותי במיוחד".

ומי כן מעניין אותך בבית?
"קותי ממש בא לי טוב. הוא בן אדם דוגרי בלי מסיכות, הוא משלנו. שכונה כמו שצריך. אני אוהבת אנשים שאומרים את האמת בפנים בלי להתבייש ובלי לפחד, וקותי הוא כזה. אני אוהבת את הסגנון ואת הדיבור שלו. על אביבית אני מתה ברמות. היא נשמה טהורה, טובת לב ואשה חזקה באופן כללי. אני יודעת שיש המון שמבקרים אותה על הלבוש ועל שאר הדברים אבל יש לה נשיות אמיצה שראוי להעריץ. אני אוהבת אנשים שעומדים מאחורי מה שהם משדרים. גם תמיר הוא נשמה טהורה. כזה תמים וחמוד, לאכול אותו".

ומי בבית בא לך פחות טוב?
"סער, חד משמעית. הבן אדם הוא עוכר ישראל ואני חופשי הולכת להיכנס בו. זה בן אדם שיש לו אג'נדה מטורפת שמערערת את הקיום שלנו פה במדינה. הוא עצמו מהווה איום על הקיום שלנו. אני ימנית בדעותיי אבל בדרך כלל אין לי שום דבר נגד שמאלנים, אבל סער עבר את הגבול. אני הולכת לריב אתו שחבל על הזמן. יש גם את יאנה שלגביה אני קצת אמביוולנטית כי היא לא בדיוק ברורה, אבל נבדוק אותה מקרוב. את ערן אהבתי בהתחלה אבל הוא מאוד אכזב אותי בוויכוח שהיה לו עם סער, אז כרגע הוא בהולד אצלי".

לא צריך להיות מאבחן פסיכוטכני כדי לצפות שהבחורה תכניס לבית לא מעט רעש, בשילוב ציטוטים מסרטי בורקס, אג'נדה ימנית נחרצת וקצת בדיחות עדתיות. היא נראית כמו גיבורת ריאליטי אפויה ומוכנה לפעולה. "אני תמניה שנשואה לאשכנזי ובדרך כלל פחות מסתדרת עם תימנים" היא מבשרת, "אני הולכת להכניס לבית המון פלפל וצבע כי כזאת אני. יש לי חוש הומור בערימות. יש לי גם צד אחר כמובן ושאותו שאר הדיירים לא יאהבו לראות אם הם ידרכו לי על היבלות. מי שבא לי לא טוב בעין או דורך עלי אני נכנסת בו בכל הכוח".

איך בכלל הגעת לתוכנית?
"דרך בעל הבית בגן האירועים שבו אני עובדת. רצו שהוא יכנס אבל הוא המליץ עלי וככה הגעתי לפה. ראיתי את כל העונות הקודמות ותמיד חשבתי לעצמי שאני צריכה להיות באח הגדול והנה אני פה. זו לא הולכת להיות חוויה קלה, אני יודעת, אבל למרות הכול רציתי להיות פה וגם בעלי תמך בי".

את מכירה את הסטטיסטיקה שמראה שלדיירים שנכנסים באמצע העונה אין באמת סיכוי להגיע עד הסוף?
"מכירה ולא מתרגשת. לדעתי יש לי סיכוי לנצח בדיוק כמו לכל אחד אחר בבית, גם אם זה דייר ותיק. זה לא שחור או לבן ואני בטוחה שברגע שהקהל בבית יראה את האותנטיות שלי ואת השמחת חיים שאני אכניס לבית אז הוא יסמס לי בכמויות".

מה יכול להוציא אותך משלוותך בבית?
"אם אני לא אוכל לעשן ולהתקלח כמה זמן שאני רוצה אז זה מאוד יבאס אותי, ואני מאוד לא נחמדה שאני מבואסת".

טוב. אז תני לנו לסיום את חמישית הגמר שלך.
"קותי, תמיר, אביבית ואני כמובן. לגבי החמישי אני לא בטוחה, אבל זה יכול להיות כל אחד שנמצא בבית".
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share