יום שלישי, 14 בפברואר 2012

משפחתה של שרי שמחוב זועמת על הבלוגר עומרי חיון

בני משפחתה של הדיירת המכונה פנונה מאיימת לתבוע את הבלוגר עומרי חיון. לטענתם, בלוג הרכילות שלו משמיץ אותה באופן שיטתי וחסר בסיס. וואלה! סלבס פרקליטה סקסית
לא קל להיות מפורסם: משפחתה של הדיירת שרי שמחוב, או פנונה כפי שהורגלתם לקרוא לה, מאיימים לתבוע את עומרי חיון בעקבות פרסומים בבלוג הרכילות שלו. אמה ואחיה של שמחוב שלחו לחיון מכתב התראה באמצעות עורך הדין אלון שפיצר, בו הם מבקשים מהבלוגר לפרסם התנצלות פומבית באתר וכמו כן לפצות אותם בסכום של עשרת אלפים שקלים.
על פי המכתב שהגיע למערכת וואלה! סלבס, טוענת משפחת שמחוב, כי חיון מפרסם השמצות באופן שיטתי כנגד שמחוב. עורך הדין מביא כדוגמא את הכותרת "שרי שמחוב חשפנית? אל תפספסו" שנכתבה בבלוג של חיון. בני משפחתה של שמחוב מבהירים כי הקש ששבר את גב הגמל הייתה ידיעה שעלתה אמש (ב'), בה פורסם סרטון של הדיירת כשהיא לבושה בבגד ים ומתאבקת עם בחור על מזרון. מה שהפריע למשפחה, הייתה הכותרת של האייטם: "בלעדי, צפו: שרי שמחוב, דיירת 'האח הגדול', מככב בסרט סקס ישראלי". בני המשפחה טוענים כי שמחוב מעולם לא הופיעה בסרט סקס וכי הפרסומים של חיון עלולים להשפיע לרעה על המתמודדת כשזו תצא מבית האח הגדול.לאלו מכם שלא מכירים את חיון, מדובר בבלוגר שאחראי בין השאר לחשיפת גילו האמיתי של עומר אדם, שבעקבותיה הודח אדם מהתכנית כוכב נולד. זו לא הפעם הראשונה שחיון מסתבך. לאחרונה הגיש נגדו תביעה גם המגיש עידו רוזנבלום תביעה בגין פרסום שקרי. חיון פרסם ידיעה שבזמן הפגנות המחאה החברתית, ישב רוזנבלום במסעדה וסעד עם חבריו. דבר שפורסם כשקר ואילץ את הבלוגר לפרסם התנצלות.
עורכי הדין אמיר טנא ואלון שפיצר מסרו: "מזה שבועות מעלה הבלוגר עומרי חיון פוסטים שונים בבלוג הרכילות שלו, אשר זוכה לחשיפה רבה בקרב גולשי האינטרנט, בהם הוא מכפיש את המתמודדת שרי שמחוב. צר לנו, כי בשם הרייטינג, מרשה לעצמו מר עומרי חיון לפגוע בגב' שמחוב אשר אינה חשופה למתרחש מחוץ לבית "האח הגדול" ואינה מודעת לפרסומים השליליים אודותיה כפי שהם מובאים בבלוג של עומרי חיון".
עומרי חיון מסר: "העניין העובר לטיפול אצל עורך הדין של האתר. אין לי כל עניין אישי נגד שרי או כל דייר אחר, מהסיבה הפשוטה - כולם לא מעניינים אותי והם עוד אייטם שחולף. מה שעשתה שרי לפני כניסתה לבית יהפוך לאייטם. לא אני אמרתי לה להופיע בסירטונים כאלה ואחרים או להופיע במעדוני לילה בלבוש מינימלי. בכל אופן, אני מאחל לה המון בהצלחה".
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share