יום ראשון, 19 בפברואר 2012

מי העמיד את מי להדחה ולמה?

ראשונה להיכנס לחדר האח הגדול הייתה לירון, שסיפרה עד כמה קשה לה עם צבי ושהייתה רוצה להעמיד דווקא אותו להדחה. אך היות והיא לא יכולה משום שהוא חסין, מסרה לירון את שמה של יעל בגלל "הדברים שהיא אמרה לי. והיא גם כל הזמן מתנשאת. היא לא באמת רוצה להכיר אותי, אלא רק לשחק אותה. אני חושבת שהיא בוחשת בקלחת ולא נעים לי בסביבתה". הדייר השני אותו רוצה לירון להעמיד להדחה היא יאנה, "כי נכון לזמן הזה הכי פחות דיברנו והתחברנו. לדעתי היא עושה פה קצת מנדראז' ופוגעת באנשים. זה לא יפה איך שהיא משחקת בקותי".

הדייר השני שנכנס לחדר האח הגדול הוא קותי, שבחר בערן מהסיבות אותן הוא מציין כל שבוע והוסיף שגילה שהוא מדבר עליו עם אביבית. עם הדייר השני היה לקותי קשה יותר ואחרי שאמר שנבנית בבית אופוזיציה, ואחרי התלבטות מסר את שמו של סער: "הוא ניגש אליי עם עניין שלא קשור אליו בכלל, כדי להסביר לי שעשיתי משהו לא יפה".

הבא שהתבקש להעמיד להדחה הוא ערן, אשר מסר את שמה של יאנה ואף הסביר: "אני מת עליה, אבל כשאני מסתכל חודש וחצי אחורה אז ממש בהתחלה היחס שלה כלפיי היה קר. מצבי הרוח שלה גורמים לי להרגיש לא נעים". הדייר השני אותו ביקש ערן להעמיד להדחה הוא קותי, "כי כבר התרגלתי להתפרצויות שלו אבל מבין התשעה שנותרו הוא הכי רחוק ממני ואני גם חושב שהאירוע בארוחת הערב של יום שישי בו הוא בחר להרוס לכולם עשה לי תחושה לא נעימה".

הרביעית שנכנסה לחדר האח הגדול הייתה גם היא דיירת חדשה, עינב. הדייר הראשון אותו ביקשה להעמיד להדחה הוא סער, כי "אין בינינו אינטראקציה. למרות שאת מה שהיה לי להגיד כבר אמרתי לו. הוא פשוט דייר שאני פחות מחוברת אליו". עם השם השני היה לעינב קשה יותר, אך לבסוף היא מסרה את שמה של יעל. "היא מתגעגעת לילדים שלה ונראה לי שאין לה בעיה ללכת. אבל אין לי שום דבר נגדה, נהפוך הוא".

הדיירת הבאה שהעמידה להדחה הייתה יעל, שסיפרה לאח הגדול על כך שלדעתה יש ללירון בעיות התנהגות אך לעומתה עם צבי ועינב היא דווקא התחברה. המועמד להדחה הראשון של יעל היא סופי, בנימוק "שהיא פשוט מכל הדיירים פחות קרובה ללב שלי". הדייר השני שהעמידה להדחה הוא איתם: "חפרתי כדי למצוא נימוק, אבל יש משהו בהתנהלות שלו שיכול להיות קצת פוגעני ועוקצני, גם כלפי דיירים אחרים וגם אליי".
הבאה בתור להיכנס לחדר האח הגדול הייתה סופי. הדייר הראשון אותו סופי רוצה להעמיד להדחה היא אביבית, ואת הבחירה הסבירה בכך שקל לה יותר לדבר עם שאר הדיירים מאשר איתה. הדייר השני אותו סופי רוצה להעמיד להדחה השבוע היא יעל, וגם לגביה אמרה סופי שהיא עושה זאת בליל ברירה: "אני מעמידה אותה כי היא היחידה שהשהות שלה בבית היא לא קריטית בשבילה", הסבירה.

מיד אחרי סופי נכנסה אביבית אל חדר האח הגדול כדי למסור שני שמות. הראשון היה סער, בגלל "הדעות שלו ובגלל שאני לא מסתדרת איתו. אין לי שום דבר נגדו - הוא איש מקסים ובנאדם מדהים, אבל ארץ ישראל שלי ושלנו", אמרה אביבית והראתה בגאווה את החולצה שבחרה ללבוש עם הכיתוב "ארץ ישראל שלי". הדייר השני אותו העמידה להדחה הוא איתם: "שמעתי השבוע שהוא דיבר עליי ביציאות שבעיניי הן לא יפות".

דייר חדש נוסף שנכנס לחדר האח הגדול כדי להעמיד להדחה היה צבי. הדייר הראשון אותו רוצה צבי להעמיד להדחה היא סופי, בגלל "שהיא מנגנת על המיתרים הלא נכונים. איפה שהיא מריחה נפט היא זורקת גפרור. היא אוהבת לעשות אש", אמר. הדייר השני אשר את שמו מסר צבי הוא סער, "אני והוא הסכמנו שאנחנו לא מסכימים, אבל לא בגלל זה", הסביר. "סער אמר שהמטרות שלו בתכנית הן שונות מכל הדיירים ושהוא בא לניסוי. אני מקווה שהניסוי שלו נגמר והוגדר בהצלחה, ואני נותן לו את ברכת הדרך להמשיך את הניסויים בחוץ".

יאנה העמידה להדחה את אביבית, "כי במשך כל התקופה התווכחנו", ואת ערן "כי זה לא יפה מה שהוא אמר על קותי". תמיר מסר את שמה של שרי, "כי אין לנו דברים משותפים יותר מדי", ואת שמה של יאנה - "מאותה סיבה".

איתם העמיד להדחה את אביבית, כי כרגע בבית היא הבחורה שהוא הכי פחות בקשר איתו, ואת יעל כי "מבחינתה היא מוכנה לצאת". גם שרי העמיד להדחה את אביבית כי לטענתה אין ביניהם חיבור, וגם אצלה הדייר השני היא יעל - למרות שהודיעה לה שקשה לה עם זה. "היא אחד האנשים הבודדים שמבינים על מה אני מדברת", סיפרה. "אבל אין לה כבר יותר מדי מה ללמוד פה".

סער העמיד להדחה את אביבית "כי אין לנו על מה לדבר וזה לא יקרה אף פעם" ואת קותי: "ההיצמדות הילדותית שלו לעימות עם ערן מפריעה לי, ואני חושב שהנתק שהוא עושה גורם נזק לבית".
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share