יום שבת, 18 בפברואר 2012

במסגרת המשימה הבאה: חצי הדחה כפולה

אסי וארז נכנסו הערב בעצמם אל חדר האח הגדול ומסרו לצופים כיצד עומד להתנהל השבוע הקרוב: הדיירים ימסרו שני שמות של מועמדים להדחה, מתוך מחשבה שעומדת להתקיים הדחה כפולה, אך הם אינם יודעים שהם לוקחים חלק במשימת החצי אשר במסגרתה רק מודח אחד ייצא מהבית

ביום שלישי, מיד לאחר שהמודח החמישי שי רגב עזב את הבית, פנו ארז טל ואסי עזר אל הדיירים וסיפרו להם שבשבוע הבא שני דיירים ותיקים יעזבו את הבית. הם ציינו בפניהם שהדיירים החדשים אמנם חסינים, אך הוסיפו שכולם ללא יוצא מן הכלל יצטרכו למסור שני שמות של מועמדים להדחה. הדיירים אמנם חושבים שמדובר על הדחה כפולה, אך לא כך הדבר.
מה שהדיירים לא יודעים ונמסר הערב (שבת) לצופים בלבד, הוא שהמשימה הבאה שלהם כבר יצאה לדרך וההדחה הבאה לא עומדת להיות רגילה. במסגרת "משימת החצי" שני דיירים ותיקים יעזבו את הבית ביום שלישי במחשבה שהם מודחים, אך הם יעלו במדרגות רק כדי לעבור לחדר צדדי. הם לא יידעו והאח הגדול גם לא יספר להם מי מהם הוא זה שהצופים בחרו להדיח ומי לא. בנוסף, שם הם גם יצפו בשאר הדיירים מגיבים ל"הדחה הכפולה", ומיד אחר כך מתמודדים עם חצי משעות השינה, חצי מכמות האוכל, חצי מהמים החמים, חצי מהסיגריה ואפילו חצי מהשמיכה - עד לסיום המשימה.

רק בשבוע שלאחר מכן, ביום ראשון, המודח האמיתי יעזוב והשני יחזור אל הבית. אבל כאמור, ישנם נהלים שאי אפשר לוותר עליהם ומיד אחרי שאסי וארז עזבו את חדר האח הגדול נכנסו הדיירים כדי למסור שני שמות.
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share