יום שני, 13 בפברואר 2012

מאחורי הקלעים של הקליפ האינטראקטיבי

בלעדי לאתר: צפו בכל הריבים, הויכוחים והחזרות לקליפ יום האהבה האינטראקטיבי אותו צילמו הדיירים. ויש גם בונוס מיוחד

משימת "עולם המים" עברה בהצלחה, והמשימה הבאה של הדיירים הייתה חגיגית במיוחד. לא רק שהיא התרחשה לכבוד יום האהבה הבינלאומי שחל בתאריך 14.2, היא גם מוקדשת לדיירים החדשים. להלן תוכן ההודעה הרשמית שנתן האח הגדול:
"דיירי הבית, בעוד שבוע ויום יחול יום האהבה הבינלאומי - הולנטיינז דיי. האח הגדול רוצה לתת לכם מתנה לכבוד יום האהבה: דיירים חדשים.
הדיירים החדשים ייכנסו לבית האח הגדול בדיוק בעוד שמונה ימים. כדי לקבל את פניהם באהבה דיירי הבית יצלמו קליפ בכיכובם לשיר love is in the air.
שימו לב: לא מדובר בקליפ רגיל. בפעם הראשונה בתולדות האח הגדול דיירי הבית יצלמו קליפ אינטראקטיבי בו האנשים בבית הם אלו שמשפיעים על העלילה. עד היום הטכנולוגיה של הקליפ זכתה בפרסים שונים ברחבי העולם, ביניהם פרס MTV היוקרתי.
כבר היום דיירי הבית ייכנסו לחדר האח הגדול להקליט את השיר, יחד עם המנהל המוסיקלי של התכנית. את השיר תקליטו בשלושה סגנונות מוזיקליים שונים: דאנס, היפ הופ וסיקסטיז. המנהל המוזיקלי יבחר שני זמרים מצטיינים, שיהיו סולנים שיצטלמו לסצנת הפתיחה מחוץ לבית האח הגדול.
הקליפ המלא יועלה לאתר mako. אם תוך 24 שעות הקליפ יקבל למעלה ממאה אלף צפיות תעברו את המשימה השבועית שלכם בהצלחה. בהמשך תקבלו פרטים נוספים על צילומי הקליפ. בהצלחה".
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share