יום שלישי, 21 בפברואר 2012

הדיירים כבר נפרדים מהמועמדים להדחה

אביבית, יעל וסער חושבים ששניים מהם עוזבים הערב את בית האח הגדול ושאר הדיירים החליטו שאפשר כבר להיפרד מהם. שרי נשאה נאום, סופי הכינה עוגה ויאנה בכתה. איך הגיבו המועמדים להדחה? צפו בקטע המלא

אביבית, יעל וסער בטוחים שהערב שניים מהם יעזבו את הבית ולא יחזרו, והם כמובן עדיין לא יודעים שמדובר על ההזנקה של "משימת החצי" אשר במהלכה רק אחד מהם באמת יודח.

בימים האחרונים דיברו ביניהם ערן, סופי, לירון ויאנה על כך שאביבית בטוחה שלא אוהבים אותה, מה שהעלה אצל סופי את הרעיון להכין לה מתנה. לאחר מחשבה משותפת ומאומצת הוחלט להכין לה עוגת שוקולד, ולהחביא לה אותה בחדר השינה כדי שתהיה מופתעת.

אך אביבית לא היחידה שזכתה למחווה. שרי לקחה על עצמה תפקיד חשוב ונשאה נאום כלפי יעל, בו גילתה כמה היא אוהבת אותה, וכלפי סער: "אתה בנאדם מדהים, רגיש, חבר אמיתי ובעל לב שאין דברים כאלה", אמרה לו. לאחר מכן שרי הגיעה גם לאביבית, לה איחלה זוגיות אמיתית ואהבה לכל החיים.

במהלך הלילה התקשתה יאנה להתמודד עם המתח ואף פרצה בבכי, אך יעל ניסתה לעודד אותה והזכירה לה שהיא בנאדם סתגלן שמסתגל בקלות לשינויים.

אז איך הגיבה אביבית להפתעה של הדיירים ולמה גם היא התחילה לבכות? צפו בקטע המלא

1 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

שרי משפט מדהימה.
לדעתי, הולכת לרחת את המליון.

שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share