יום שלישי, 28 בפברואר 2012

צפנייה מסכם את אירועי ערב

כי באמת אין מספיק מאביבית בר זוהר.

01. מדי פעם, כשאני לא מצליח להירדם בלילות הקרים והבודדים, אני שוכב על הגב ומדמיין עולם בלי אביבית. כמה יפה עולם כזה יהיה. כמה שקט. כמה נוח ונעים. די, הגעתי לאוברדוז של אביבית בר זוהר. אוברדוז מוחלט. וכתבה יפה שני פישר במעריב: העונה הרביעית סובבת כולה סביב אביבית. תוכניות טלוויזיה נעזרות בעוגנים בדרך כלל אבל אביבית בר זוהר עבור הפקת האח הגדול היא לא עוגן. היא איבר. וזה קצת חורה. כי זה אומר שכל האנשים הטובים שיושבים בהפקה המתוקתקת לא יכולים לייצר משהו שהוא לא אביבית. זה לא מעיד על ריקנותה של אביבית, סתם, זה כן, אבל זה בעיקר מעיד על חוסר היצירתיות שפשה בנווה אילן העונה.

02. אגב חוסר יצירתיות, תגידו, המונולוג על הגבר שיחיה כמו שייח' סעודי עם אביבית פלוס הריב המאולץ אחרי שבן הזוג שלה התחיל לאכול לפניה/לא מזג לה מים לא שודרו כבר בתחילת העונה? ואם כן, האם זה אומר שעוד מעט הסוללות בגופה המנותח של אביבית ימותו וכולנו ניגאל מהסיוט? למען השם, שמישהו ישתלט על המצלמות בקונטרול.

03. הסצנה העצובה של הערב הייתה הסצנה בה יאנה בוכה בחדר האח הגדול. לא כי היה עצוב לראות את יאנה מספרת שאין למשפחתה לחם בבית (שיאכלו עוגות) ושהם ישמחו לקבל קצת כסף (כמו כולנו). היה עצוב כי טלוויזיונית, הסצנה הזו לא התאימה לכל הפריק שואו בכיכוב אביבית בר זוהר. מדובר בסצנה ראויה בהחלט בכל פרק זמן נתון של האח הגדול. אבל לא בעונה הרביעית. פתאום מגיע דייר שהוא לא אביבית ופונה, ובכן, לקהל. אני די בטוח שבצפייה חוזרת בפרק, עורכי התוכנית יבינו כי המפלצת שיצרו רמסה את הפורמט. בכל עונה אחרת, הסצנה הזו הייתה מחזירה את יאנה למירוץ למיליון. נו פאן אינטנדד. בעונה הזו מדובר בחריגה עריכתית.

04. קצת הופתעתי כשויקטוריה נכנסה לבית האח הגדול ואף דייר לא סינן לעברה "ג'יפה". חיכיתי. כשזה לא הגיע פשוט דמיינתי את דנה רון מסננת את זה שוב וחייכתי בעונג. ויקטוריה היא בחורה נחמדה מאוד. כשהיא לא טובלת את האצבע שלה בשוקולד השחר. אצבע שהייתה באסאדו עד לפני רגע. אסאדו, כמו אבוקדו, הוא כמובן שם קוד. לרקטום גברי.

05. הבחירה של ויקטוריה בין אביבית וסופי מעידה על בחירה בין שני עולמות. סתם, היא לא מעידה על כלום. באמת. אי אפשר למנף את הבחירה הזו לשום מקום שהוא לא בחירה רנדומלית. ואלוהים, אני לא יודע ממה אני יותר מרוצה: הטיסה של סופי האלילה לדרום אמריקה הבתולית או ההפסד הצורב של אביבית בר זוהר שהבינה שויקטוריה העדיפה יותר/אהבה יותר/חיבבה יותר/פעלים נוספים שארז טל יכול לזרות כמו מלח בשידור חי את סופי. סופי טסה לארגנטינה, סאק איט אביבית. לא, לא את צבי!

06. ושאולי. איזה חמוד שאולי. אללי. בהתחלה נרתעתי מהמראה האינדיאני. אבל אחרי ששאולי פתח את הפה הבנתי שמדובר בעלם חמודות. הוא וסופי כמעט מושלמים כמו סרן. אף אחד לא מושלם כמו סרן. אבל שסופי מתקרבים לשם. ובכלל, זו הפעם הראשונה בה סופר קאפל מורכב מדיירת ומאדם שלא נמצא בבית האח הגדול. כמובן שהם סופר קאפל רק בראש שלי. אבל היי, מה שעושה לי טוב.

07. לירון הודחה. וההדחה שלה הייתה אינטנסיבית בדיוק כמו שהותה בבית. לא מבין את אלה שלא התחברו ללירון. פרט לצבי שמנשק את דרכו קדימה, לירון היא הדיירת החדשה המעניינת היחידה בתולדות האח הגדול. אחרי שהספיקה לריב, להתפייס, לספר סיפור מרגש על אבא ולחשוף פיגורה נאה בשבועיים, היא פרגנה בהיסטריה עקב שבור ומלמולי "הבת שלי מחכה לי. איפה הבת שלי?" פלוס איפור מרוח על כל הפנים. האומללה חשבה שהיא מגיעה לאודישנים לרימייק של באטמן.

08. כתמיד, נגזר עליי להיות נושא הבשורות הרעות. האיש שכולם ישנאו. ובכן, האח הגדול הארגנטינאי נשמע כאילו הוא בסטייג' שלוש של סרטן הגרון.

09. כמה הולם: השיר שאביבית אוהבת הוא "Only Girl" של ריהאנה. עוד בחורה עם רזומה מרשים בקרב המין הגברי.

10. ובאופן מופלא ולמרות כל התקפי האפילפסיה הריקודים, תמיר עדיין לא מצא את האחת.

מקור צפנייה
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share