יום רביעי, 29 בפברואר 2012

כל הפרטים על משימת הכדורגל

השבוע תגיע לשיאה המשימה השבועית חוצת היבשות, שתוכרע במשחק כדורגל בין בית האח הגדול הישראלי לזה הארגנטינאי. איך זה בדיוק עומד להתרחש? כל הפרטים על המשימה
סופי, ויקטוריה ושרי(mako)ויקטוריה, נציגת הבית הארגנטינאי, כבר הגיעה לישראל, ובחרה בסופי לטוס לארגנטינה. הדייירים התבשרו שאת הימים הקרובים הם יבלו את הזמן בשני הבתים באימונים לקראת משחק כדורגל בין יבשתי, וגם יערכו חזרות לקראת ריקוד זהה אותו צריכים הדיירים לבצע בזמן המחצית. מבולבלים? הדיירים קיבלו מהאח הגדול מכתב המסביר את כל הפרטים:
דיירים יקרים,  כדורגל משחקים משבת לשבת. בשבת הקרובה תשתתפו במשחק כדורגל בין ישראל וארגנטינה, שחקנית הרכש של ישראל תהיה ויקטוריה, וסופי תיסע עם הכדור וכרטיס השחקן שלה לארגנטינה. בשבת ב-21:00 שעון ישראל ו-16:00 שעון ארגנטינה יתחיל המשחק, כאשר כל נבחרת תעלה למגרש ותשיר את ההמנון שלה.
במגרש בכל בית יהיה מסך ענק שישדר בשידור חי את שני המשחקים, ושער באורך 2.20 מ' וגובה 1.70 מ'. השער יהיה חסום, מלבד חור בקוטר 41 סמ' לשם תצטרכו להבקיע.
שתי הנבחרות יתחרו בקרב פנדלים בשיטת הטוב מ-12. לכל אחד מכם תהיה בעיטה אחת. בגלל שבבית האח הגדול בארגנטינה יש 12 דיירים ואתם רק 11, מי שיבעט ראשון יבעט גם אחרון. במידה ובתם 12 הבעיטות של כל בית לא תהיה הכרעה, כל קבוצה תקבל בעיטה נוספת לפי סדר הבועטים. עלכים להחליט על סדר הבועטים כבר בדקות הקרובות. בתורו של איתם קפטן הנבחרת יצלצל בפעמון ליד החור בשער.
במחצית, נבחרת ארגנטינה ונבחרת ישראל יבצעו מופע משותף, ריקוד ללהיט AI SE EU TE PEGO. ויקטוריה תהיה אחרית ללמד את כל הנבחרת את הריקוד.
שימו לב, זה לא רק ספורט, זאת משימת התקציב שלכם. אם נבחרת ישראל תנצח את נבחרת ארגנטינה מלבד יוקרה, סנסציה בעולם הכדורגל העולמי וכבוד לכל בית בישראל, תזכו גם בתקציב מותרות.
אז גם אם הדשא יהיה רטוב, השמש תהיה בעיניים והנעליים יהיו עם הפקקים הלא נכונים, הפעם אין תירוצים. זכרו: מה שחשוב זה לא ניצחון, אלא ניצחון מוחץ.
בהצלחה, האח הגדול.

מי יאמן את הדיירים?
אל בית האח הגדול ייכנס חיים רביבו, שייאמן את הבית הישראלי, ובשבת יצטרף אליו יורם ארבל שישדר איתו את המשחק מהבית. גם הארגנטינאים הצטיידו בהתאם למשימה, והשוער סרחי גויקוצ'אה ייאמן את הדיירים ואת סופי מעבר לים.

מה בדיוק הם הולכים לרקוד?
בהפסקה בין הבעיטות הדיירים בשתי המדינות ירקדו את הלהיט Ai se eu te pego שכבש את רחבות הריקודים וגם את מגרשי הכדרוגל, כשויקטוריה היא האחראית ללמד את הדיירים איך עושים את זה נכון. אם גם אתם עדיין לא סגורים על התנועות - הסרטון הבא יכול לעזור:
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share