יום חמישי, 1 במרץ 2012

סער: אפנה לתקשורת, שלמו לי 2.5 מיליון שקלים

מה מסתתר מאחורי התביעה של סער שיינפיין וקמפיין ההכפשה המכוון של ידיעות אחרונות? מפיק האח הגדול, אלעד קופרמן: "יש כאלה שהמבנה הנפשי שלהם כנראה לא מאפשר להם להתמודד עם המציאות כפי שהיא. עם הפסד, לדוגמה, או עם זה שמחוץ לבית זה לא בדיוק מסתדר לפי התכניות שלהם. על אנשים כאלה יש לי חמלה גדולה"
הפינה של סער ונטלי(mako)
אלעד קופרמן, מפיק "האח הגדול", אומר בראיון שיפורסם מחר במגזין סוף השבוע של "ישראל היום": "יש כאלה שיודעים לנצל את הכישרון שלהם כדי להמשיך הלאה ולהישאר בתחום ויש כאלה שלא. אבל כן, יש כאלה שהמבנה הנפשי שלהם כנראה לא מאפשר להם להתמודד עם המציאות כפי שהיא. עם הפסד, לדוגמא, או עם זה שמחוץ לבית זה לא בדיוק מסתדר לפי התכניות שלהם, ויש פער גדול בין מה שהם חשבו שיהיה לבין מה שקרה באמת. על אנשים כאלה יש לי חמלה גדולה. הם היו על גג העולם והם כבר לא".
הדברים האלה נאמרים אחרי מכתב התראה לפני תביעה שהגיע למפיק "האח הגדול" מעורכי דינו של סער שיינפיין ב-20 בפברואר 2012. במכתב נאמר כי אם לא ישולמו לשיינפיין 2.5 מיליון שקלים עד ה-23 בפברואר 2012, הוא יפעל להגשת תביעה ללא כל דיחוי. במכתב מופיע גם סעיף האיום בדבר פניה מיוזמתו של שיינפיין לתקשורת בתשובה למכתב זה השיבו עורכי הדין של קופרמן הפקות, בית ההפקה של האח הגדול: "כבר בשלב ראשוני זה ניתן לומר כי מכתבכם אינו תואם את העובדות, ובוודאי שאינו תואם את הפעילות המשותפת בין הצדדים".
בשנתיים שחלפו מאז הסתיימה העונה השניה של "האח הגדול", בה הפסיד סער שיינפיין לאלירז שדה, ליוו בקופרמן הפקות ובקשת את שיינפיין כמו את הדיירים האחרים בצאתם מבית האח (אלין לוי, גואל פינטו, אלירז שדה, דנה רון הם רק כמה דוגמאות), ובדקו אפשרויות שונות לשלב את שיינפיין במגוון תכניות.
בנובמבר 2010 צולם פיילוט תחת השם "מה נשים רוצות", לייט נייט בהגשתו של סער שיינפיין (ע"י חברת אביב טי.וי.), אשר נגנז משום שלא היה מוצלח מספיק.
באפריל 2011 נעשה נסיון נוסף וצולם עם שיינפיין עוד פיילוט לסדרת טיולים בהפקת אביב טי.וי. הפיילוט נגנז, משום שלא היה מספיק טוב כדי להגיע לשידור.
כמו כן, נחתם בין קופרמן הפקות לבין סער שיינפין הסכם על סדרת אייטמים בנושא טיולים בארץ, שבמסגרתו נערכו 11 ימי צילום שהניבו 32 פינות. סך הכל שודרו עד כה 18 פינות.
בין החודשים מארס 2010 לנובמבר 2011 השתתף סער שיינפיין ב-14 פינות בתוכניתה של קארין מגריזו.
בנוסף, נעשו מאמצים לשלב את שיינפיין ב-mako והוא כתב שורה של טורים שהתפרסמו באתר בערוץ הגברים.
על כל הפרוייקטים שיצאו אל הפועל קיבל סער שיינפיין תשלום. לכן אלעד קופרמן לא מצליח להבין איך יתכן ששיינפיין מאשים אותו אישית: "..להשמיץ אותי על בסיס אישי זו שערורייה... וכשאנשים מתחילים עם השקרים וההמצאות זאת חוצפה. חוצפה שנובעת מתסכול עמוק של מפסידים".
"אני לא כופה את דעתי או את הרצונות שלי על האנשים בתכנית", מדגיש קופרמן, "הם כותבים את הסיפור. אם מישהו רוצה להיות עם מישהי, אם מישהו רוצה לעזוב באמצע – זאת זכותו".
שידורי ספורט , צפייה ישירה , סרט , סדרות , צפייה , הורדה יוטיוב , סרטים לצפייה ישירה ,שידור ספורט בחינם , שידורים חיים שידורים חיים האח הגדול עונה 4 | משדר הגמר בשידור חי שידור חי לצפייה ישירה | עונה 4 בשידור חי |
 
Share